Amet: tarbijavaldkonnas tahetakse pigem rohkem regulatsioone

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitse voldikud
Tarbijakaitse voldikud Foto: Laura Oks

Tänases Postimehe artiklis «Keelud tapavad nii traditsioone kui ka uuendusi» kirjeldati, kuidas Eestis on paljud valdkonnad ülereguleeritud. Tarbijakaitseameti avalike suhete juhi Hanna Turetski sõnul leiavad inimesed, et tarbijakaitse valdkonda peaks pigem just rohkem reguleerima.

«Näiteks see, et elu käib täna suures osas virtuaalses maailmas ja tehingud toimuvad elektroonilistes keskkondades, siis see valdkond areneb mitu korda kiiremini, kui seadusandlus järele tuleb,» rääkis Turetski, kelle sõnul tunnevad inimesed sageli, et tarbijaküsimustes on pigem ettevõtjatele antud liiga palju vabadust ja valdkonda tuleks rohkem reguleerida.

Turetski hinnangul ja ka tarbijakaitseameti strateegia järgi peaks aga Eesti tarbijakaitse liikuma rohkem turupõhisele tarbijakaitsele, mis tähendaks turuosaliste harimist ja eneseregulatsiooni. «Rohkem peaks olema juhendeid, kvaliteedistandardeid ja koodekseid, mitte jäiku seadusandluse pügalaid,» arvas Turetski.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles