Selver: eestlane pole ökousku

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver.
Selver. Foto: Ants Liigus/Pärnu Postimees

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul oskab eestlane hinnata värsket ja kodumaist toidukaupa, aga pole eriti ökousku.

«Mahetooteid on Selveri sortimendis päris palju, aga käibest moodustavad need marginaalse osa. Samas on hoolimata väikesest osakaalust tegu pidevalt kasvava trendiga ja isegi majandussurutise aastatel mahetoodete müük kasvas,» rääkis Vilu.

Öko- ja mahetoodete ostmisel on Vilu sõnul oluline ka kaubagrupp. Näiteks värskeid ökotooteid ostetakse rohkem kui kauasäilivaid. «Näiteks kanamunade müügist moodustavad mahetooted ligi 10 protsenti, samas makaronide ja pasta puhul saame rääkida ühest protsendist,» selgitas Vilu.

Tema sõnul on oluline ka kauba päritolu – Eestimaist ökokaupa usaldatakse rohkem kui sissetoodut.

Fair Trade ehk õiglase kaubanduse märgiga on Selveris peamiselt müügil kohv, tee ja suhkur, kuid nende müügi osakaal on veelgi väiksem kui ökotoodetel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles