Citycon tunnustas oma parimaid rentnikke

PM Majandus
Copy
Rocca al Mare keskuse parkla kolm aastat tagasi, kui riigis oli eriolukord.
Rocca al Mare keskuse parkla kolm aastat tagasi, kui riigis oli eriolukord. Foto: Madis Veltman / Scanpix

Kristiine ja Rocca al Mare keskus viisid läbi tarbijauuringu, et välja selgitada, millised kauplused, restoranid ja teenindusasutused on külastajate lemmikud. Ülekaalukalt valiti eelistatuimaks Prisma Peremarket. Eelistatuim toidukoht on Da Vinci pasta- ja pitsarestoran ning teenindust hinnatakse kõrgeimalt Apollos ja Telias.

Cityconi omanduses Kristiine ja Rocca al Mare keskuse juhi Kristjan Maaroosi sõnul on kliendimagnetiks kauplused ja teenusepakkujad, kus käiakse igapäevaste vajaduste tõttu rohkem ning millel on ka keskustes suurem pind. 

Maaroos tõi välja, et küsitluse Kliendimagnet 2023 eelistatuimad kauplused on näinud vaeva, et nii keskkond, teenindus kui ka kaubavalik oleks kaasaegne ning täidaks tarbijate vajadusi ning on tehtud renoveerimisi ja uuendusi. Prisma Peremarketi maajuht Teemu Kilpiä ütles nad on uuendanud Rocca al Mare Prismat ja plaanis on juba järgmised arendused.

«Inimesed mõtlevad ebakindlates oludes oma oste rohkem läbi ja planeerivad külastusi kaubanduskeskustesse varasemast enam.»

Kaupluste kategoorias on Prisma järel hindasid tarbijad kõige enam kauplusi H&M ja Reserved.​ Toitlustusasutuste kategoorias valiti külastajate lemmikuks Da Vinci pasta- ja pitsarestoran, järgnesid MySushi ja KFC.​

Parima teenindusega hinnati Apollot, järgnesid Telia ja Denim Dream.

Ostusummad on kasvanud

Kristiine ja Rocca al Mare keskuse juhi sõnul on eelmise aasta külastatavuse ja müügistatistikast näha, et külastatavus on küll Covid-19-eelsete aastatega võrreldes väiksem, kuid ostukorvi summa on kasvanud. «Inimesed mõtlevad ebakindlates oludes oma oste rohkem läbi ja planeerivad külastusi kaubanduskeskustesse varasemast enam,» ütles Maaroos.

Ta selgitas, et uuringust tulid välja ka peamised kriteeriumid, mida inimesed kaubanduskeskuste valiku puhul oluliseks peavad: asukoht (71%), kaubavalik (56%) ja lemmikkaupluste olemasolu (45%).

Kristiine ja Rocca al Mare keskuse tarbijauuringu eesmärk oli välja selgitada külastajate eelistatud kauplused, restoranid ja teenindusasutused Kristiine ja Rocca al Mare keskuses. Veebiküsitlus viidi läbi 17.–31. jaanuarini ja sellele vasta 1881 inimest.

Citycon on Põhjamaade ja Baltikumi juhtiv kaubanduskeskuste omanik, haldaja ja arendaja, kelle 4,2 miljardi suurusesse portfelli kuuluvad keskused Eestis, Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles