Veebikampaania e-smaspäev tõi müügirekordi

PM Majandus
Copy
Kaubakastid. Pilt on illustratiivne.
Kaubakastid. Pilt on illustratiivne. Foto: Tairo Lutter / Postimees / Scanpix

Kaup24 e-poes püstitati sel esmaspäeval uus E-smaspäeva müügirekord. Seekordne ostupüha oli edukaim, ületades eelmist E-smaspäeva ligi 10% võrra.

«2020. aastal toimunud Must Reede on siiani meie ajaloo kõige kõrgema müügiga päev. Nüüd asus teisele kohale 14. novembril toimunud E-smaspäev. Tavapärastega võrreldes oli müük sel päeval ligi kaks korda kõrgem,» ütles Kaup24 e-poe kommunikatsioonijuht Kristiina Vahesalu.

«Vaadates päeva kõige populaarsemate toodete nimekirja, võime öelda, et koguni kolmandik kõigist E-smaspäeva ostudest olid suure tõenäosusega jõulukingitused.»

– Kaup24 e-poe kommunikatsioonijuht Kristiina Vahesalu

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt neli korda aastas korraldatav e-ostlemise päev, kus Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed ja erinevad veebipoed teevad 24-tunni jooksul tarbijatele sooduspakkumisi. E-smaspäev toimub iga märtsikuu, maikuu, septembrikuu ja novembrikuu esimesel esmaspäeval.

«Vaadates päeva kõige populaarsemate toodete nimekirja, võime öelda, et koguni kolmandik kõigist E-smaspäeva ostudest olid suure tõenäosusega jõulukingitused. On suur rõõm näha, et ostjad kasutasid seda võimalust, et valmistada end ette juba varakult ette eelseisvateks pühadeks,» lisas Vahesalu.

Kõige populaarsemad E-smaspäeva tooted olid LEGO ehituskomplektid, õpetlikud mänguasjad ja erinevad joonistamistooted. Samuti kuulusid meeste ja naiste parfüümid kõige nõutumate toodete hulka. Hästi osteti ka elektroonikaseadmeid - kõrvaklappe, elektroonilisi hambaharju, nutitelefone. Enimmüüdud kaubamärgid olid LEGO, Philips, Cool Club, Esperanza, Xiaomi ja Hugo Boss.

Helge tulevik

«Me ei kahtle, et näeme uut kingituste ostmise lainet väga varsti - novembri lõpus, aasta suurima ostupäeva Musta Reede ajal,» ennustas Kristiina Vahesalu.

Lisaks oli sel korral väga edukas ka vallaliste päev ehk 11.11 Singles’ Day. Kaup24 e-pood püstitas 11. novembril toimunud Singles' Day ajal sellel aastal rekordi - müük oli ligi 88 protsenti suurem, kui tavalistel novembrikuu päevadel. Sarnast kasvu märgati ka teistes Baltikumi PHH Groupi poodides. «Vallaliste päev müügipühana kogub aina enam tuntust ja on alust väita, et järgmisel aastal näeme taas kõrgemaid müüke, kui sel korral,» usub Vahesalu.

Kaup24 ja Hansaposti e-poed kuuluvad PHH Group‘i. PHH Group on ligi 1000 töötajaga Baltikumi juhtiv e-kaubanduse ettevõte, kuhu kuuluvad Eesti suurimad e-poed Hansapost ja Kaup24 ning lisaks Soomes ja Baltikumis tegutsevad Hobby Hall, Pigu.lt ja 220.lv.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles