Ehitaja jättis töö pooleli ja keeldus raha tagastamisest, tarbijakaitse klienti aidata ei saa (1)

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Maja katus. Pilt on illustratiivne.
Maja katus. Pilt on illustratiivne. Foto: Elmo Riig / Sakala / Scanpix

Keilas telliti ettevõttelt Rollinx Ehitus OÜ eramaja katuse renoveerimine. Ehitustöö jäi pooleli,  katus hakkas vihma läbi laskma ja eluruumis tekkis ulatuslik veekahjustus. Ehitaja lubas alustada remondiga, kuid ei ilmunud kohale. Tarbijakaitse – ja tehnilise järelvalve amet (TTJA) tegi otsuste kliendi kasuks, kuid ehitaja tekkinud kahju ei hüvitanud. 

Tarbijavaidluste komisjoni otsuste registri andmetel sõlmisid 2020. aasta juulis klient ja ehitaja suulise kokkuleppe. Kokkulepet tõendab ettevõtte juhatuse liikme Roland Matteuse saadetud SMS, milles ta palus kliendil teha tööde eest ettemaksu. Klient tasus ettemaksu. Vastavalt töölepingu seadusele saab töö teostamiseks vajaliku lepingu suuliselt sõlmida.

Ehitustööd katuse parandamiseks pidid algama paar nädalat hiljem, augusti alguses. Osapooled leppisid kokku, et eemaldatakse katuse vana vooder ja eterniit ühel poolel ning seejärel hakatakse renoveerima katuse teist poolt. Tööde alguseks lepiti kokku 17. august. 9. augustil palus klient Matteuselt kirjalikult tööde nimekirja. TTJA andmetel lubas mees selle kliendile saata, kuid ei pidanud lubadusest kinni.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles