Eesti Energia palub vabandust (20)

PM Majandus
Copy
Eesti Energia
Eesti Energia Foto: Konstantin Sednev

Eesti Energia palub vabandust, sest saatis osadele klientidele valede andmetega kirja.

Eesti Energia palub klientide ees vabandust. Neljapäeval saatis ettevõte 21 000 kliendile inimliku eksituse tõttu kirja, mis võis olla vale keelevaliku ja vale lepingu lõppemise kuupäevaga. Kõik need kliendid saavad uue kirja õigete andmetega ja kliendi soovitud keeles esimesel võimalusel, teatas energiafirma. 

BNS-iga ühendust võtnud Eesti Energia klient märkis, et ema sõlmis Eesti Energiaga fikseeritud hinnaga lepingu 2020. aasta 19. novembril ja selle järgi panid lepingupooled elektri hinna paika 2023. aasta 31. oktoobrini. Lepingu järgi oli elektri fikseeritud hinnaks päeval 0,0718 €/kWh ja öösel 0,0593 €/kWh. Energiafirma neljapäeva õhtul  kliendi e-posti saabunud teate järgi loeb aga Eesti Energia selle lepingu lõppenuks selle aasta 31. detsembriga ehk kümme kuud enne lepinguperioodi lõppu. Sellise sammu põhjendusi ja seaduslikku alust Eesti Energia kirjas toodud ei olnud.

Reede hommikul kell 8.21 meediale saadetud kirjas kinnitas Eesti Energia, et fikseeritud hinnaga pakette ettevõte  ennetähtaegselt ja ühepoolselt ei lõpeta. «Palun siiralt klientide ees vabandust. Tegu oli inimliku eksitusega. Teeme endast kõik, et selliseid eksimusi edaspidi vältida. Saadame klientidele uue infokirja peagi ning selle keel ja andmed saavad olema õiged,» ütles Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos. «Eesti Energia peab oma lubadusest kinni ja klientide fikseeritud hinnaga pakette me ennetähtaegselt ühepoolselt ei lõpeta.»

Tegemist oli «Kindel» paketi klientidega, kellele saadeti universaalteenusega seotud infokiri. Kirjas võis olla vale lepingu lõppemise kuupäev ja keelevalik, näiteks eestikeelse kirja asemel saadi venekeelne kiri.

Kommentaarid (20)
Copy
Tagasi üles