Anonüümsust palunud lugeja selgitas, et 29,31-eurone makse, mille Bolt temalt kasseeris, jäi talle arusaamatuks: «Ma ei ole paar kuud läbi Bolt Foodi midagi tellinud.»
Mees kirjutas pangateavituse peale Bolti klienditeenindusele ja sai järgmisel hommikul vastuse. «Vastus oli lihtne: nemad midagi teha ei saa, tehku ma politseisse avaldus,» lisas ta.
Vestlusest klienditoega ei selgunud, kellele ja kuhu väidetavalt tellitud toit seega läks.
Enda sõnul ebaõiglaselt rahast ilma jäänud kliendi teada on sama juhtunud ka tema tuttavatega. Samuti viitas mees sotsiaalmeedias avaldatud kommentaaridele ja TikToki videole, kus sarnaste varguste üle kurdetakse. «Paljud inimesed ei saa arugi, kui arvelt 10 eurot maha läinud. See on vargus! Ja Bolt laiutab käsi,» sõnas ta.
Bolt Food Eesti juht Jaagup Jalakas nentis, et tegemist on erandjuhuga ja klient peaks kindlasti veenduma, et makset pole teinud keegi, kellel pangakaardile ligipääs.
«Sellele konkreetsele pöördumisele reageeris Bolti klienditugi korrektselt ja selgitas edasisi samme,» sõnas ta ja lisas, et praegu peab klient teavitama eeskätt panka ja politseid. «Julgustame inimesi arusaamatuste või ebaselguse puhul alati ka otse klienditoele lisaküsimusi esitama – selgitame vajadusel hea meelega edasisi samme ja anname lisainformatsiooni,» soovitas Jalakas.
Tema sõnul on paljudel juhtudel hiljem siiski selgunud, et tegelikult on makse tehtud ise või tegi selle ligipääsu omav lähedane. Kui kaardi sattumine kurjadesse kätesse ei ole välistatud, peaks klient pöörduma aga panga poole, et kaart blokeerida ja edasisi vargusi vältida.