Digitaalne kliendikaart ja erinevad lojaalsustasemed: Stockmann uuendab Eestis püsikliendiprogrammi

Tarbija24
Copy
Stockmanni kaubamaja.
Stockmanni kaubamaja. Foto: Peeter Langovits

Stockmanni kaubamaja võtab Eestis kasutusele oma rahvusvahelise lojaalsusprogrammi MyStockmann, millega liitunud püsikliendid saavad edaspidi soovi korral kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, koguda sisseostude eest lojaalsuspunkte ning kasutada soodustusi kõigis riikides ja veebipoes oma asukohast sõltumata.

Uues lojaalsusprogrammis MyStockmann saavad kliendid punkte koguda nii ostude eest kui ka muul viisil aktiivsust üles näidates, näiteks Stockmanni uudiskirju tellides. 

Lihtsaim viis lojaalsusprogrammi liikmeks saamiseks ning pakutavate hüvede ja sisuga kursis olemiseks on MyStockmanni mobiilirakenduse allalaadimine.  

«Nüüd on kõigil meie 200 000 püsikliendil võimalus loobuda plastkaardist ning kolida ümber uude MyStockmanni mobiilirakendusse, mille abil on liikmelisus alati kaasas,» lausus Stockmann Eesti direktor Marge Türner. 

Rakendusest leiab lisaks soodustustele ja preemiatele ka teavet moe-, kodu- ja ilutrendide, uute kaubamärkide ja toodete kohta. Soovi korral saavad kliendid edasi kasutada ka plastist kliendikaarti.

Kolm taset

MyStockmanni lojaalsusprogrammis on kolm taset: hõbe, kuld ja plaatina, mis kehtivad vastavalt ostude eest kogutud punktidele. Klientide stardipunktid määratakse viimase 5 aasta ostude põhjal ja edaspidi lisandub iga kulutatud euro kohta kontole üks punkt.

Kliendid saavad preemiate jaoks punkte koguda nii Tallinnas, Riias kui kõigis kuues Soome kaubamajas ning veebipoes. Lisaks äpile on Stockmann uuendamas ka Eesti ja Läti veebipoodi.

Stockmann AS on Soome kontserni kuuluv premium-kaubamaja Tallinna kesklinnas, mis pakub brände moe-, ilu-, kodu- ning toidukaupade kategooriast. Stockmanni kaubamajad asuvad lisaks Tallinnale Soomes ja Riias.

Stockmann Oyj Abp aktsiad on noteeritud Helsingi börsil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles