Elisa sulges reklaami edastamise RTR ja teistes Vene kanalites (12)

Brita-Maria Alas
, Eesti uudiste päevatoimetaja
Copy
Telerid kaupluses
Telerid kaupluses Foto: Mihkel Maripuu

Elisa teavitas selle nädala teisipäeval oma partnereid reklaami edastamise lõpetamisest Vene telekanalites RTR, PBK, Ren TV, NTV Mir ja Dom Kino. Reklaamide eemaldamine jõustub esimesel võimalusel, teatas Elisa.

Seoses sellega, et Elisa otsustas lõpetada lepingu ühe suurema Vene kanalite edasimüüjaga, otsustati ka loobuda reklaamiteenustest suurimates venekeelsetes kanalites. Kolmandad osapooled hakkavad reklaame eemaldama esimesel võimalusel, lisas Elisa meediasuhete juht Taavi Teder.

Otsus puudutab kanaleid RTR, PBK, Ren TV, NTV Mir ja Dom Kino.

Elisa ja Telia Eesti otsustasid sel nädalal lõpetada leping 26 Vene kanalit vahendava Nord Print OÜga. Lepingu lõpetamisega kaob valdav osa Vene meelelahutuskanaleid, kuid riiklik telekanal RTR Rossija jääb eetrisse. 

Meediaekspert Raul Rebane tõstatas ühismeedias küsimuse, et kui kaua võtab aega arusaamine, et esmalt on sõda ja seejärel äri. 

«Kell 8 kanti RTR kanalil täies pikkuses Putini üle 30-minutiline sõda õigustav kõne,» kirjeldas ta. «Seejärel tuli reklaamiblokk, kus ennast reklaamisid Maxima, Kalev, Mixa, Red Bull, Rimi, Tex Mex, Fructis, Elisa,» loetles Rebane. 

«Seejärel tuli reklaam aga Solovjovi saatele, kust saadakse teada Vene variant sellest, kes on ukrainlased, NATO, meie jne. Huvitav, kui kaua võtab aega, et aru saada, et nüüd on alguses sõda ja siis äri,» arutles meediaekspert postituses.

Kommentaarid (12)
Copy
Tagasi üles