Elektrilevi pole suutnud pea 700 kliendile veel novembrikuu arvetki saata (3)

Kaja Koovit
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Elektrilevi.
Elektrilevi. Foto: LIIS TREIMANN/EESTI MEEDIA/SCANPIX

Infosüsteemide uuendamise tõttu ei ole Eesti Energia tütarfirma Elektrilevi suutnud kõikidele klientidele veel novembrikuu arvetki välja saata.

Võrgufirma klient sai detsembrikuu keskpaigas kirja, milles teavitatakse, et infosüsteemide uuendamine on tekitanud tõrked arvete väljastamisel. Sellele vaatamata soovitab firma raha eelmise kuu arve põhjal üle kanda, et vältida edaspidi väga suurt arvet. 

Seni klient novembrikuu arvet saanud ei ole. 

Elektrilevi ei suuda süsteemiuuenduse tõttu arveid saata.
Elektrilevi ei suuda süsteemiuuenduse tõttu arveid saata. Foto: Kuvatõmmis.

Elektrilevi kommunikatsioonijuht Liis Veersalu selgitas, et ettevõte uuendab oma infosüsteeme, et tulevikus sujuks töö veelgi paremini. Uute süsteemide juurutamisel on aga tekkinud mõningad tõrked, mis puudutab just võrguarvete väljastamist. «See tähendab, et mõõteandmed jõuavad arvestist meieni, kuid tõrked tekivad infosüsteemis, mis edastab mõõteandmeid vajalikele pooltele arvete väljastamiseks,» selgitas ta, 

Probleem puudutab Veersalu sõnul umbes 680 klienti, kes on jäänud detsembris arveta ehk kelle puhul on võtnud arve koostamine aega üle kuu (st novembri tarbimine kajastatakse eraldi detsembri arvel, mis laekub postkastidesse jaanuaris).

«Mõistame klientide muret ja palume arvetõrgete eest vabandust. Tegeleme probleemiga aktiivselt – muudame arvete väljastamise infosüsteemides seadistusi ja parandame leitud arendusvigu, et jõuda korrektselt toimiva süsteemini võimalikult kiiresti. Loodame juba peatselt väljastada kõigile klientidele arveid ilma probleemideta ja õigel ajal,» kinnitas Veersalu.

Klientidele, keda antud mure puudutab ning kes soovivad vältida tagantjärele suurema summa tasumist, soovitab Elektrilevi teha ettemaksu varasemate võrguarvetega samaväärses summas. «Arvetõrgete lahenemisel ja arve väljastamisel arvestame tehtud ettemakse maha. Samuti julgustame kliente oma murega alati otse meie poole pöörduma – saame iga kliendi olukorda n-ö otse sisse vaadata ning ühiselt lahenduse leida,» märkis Veersalu.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles