Bolt kasseeris pahaaimamatult reisijalt 10-eurose sõidu eest 46 eurot (2)

Tarbija24
Copy
Bolti sõiduteenuse hinnakordaja algoritmid põhinevad aastatepikkusel kogemusel ja andmete analüüsil.
Bolti sõiduteenuse hinnakordaja algoritmid põhinevad aastatepikkusel kogemusel ja andmete analüüsil. Foto: Sander Ilvest

Klient alustas Vääna-Jõesuust sõitu Pildiküla poole, olles veendunud, et see läheb talle maksma 10 eurot ja 80 senti. Tegelikult võttis Bolt tema arvelt aga 46 eurot ja 20 senti. 

Ka sõidu lõpus näitas Bolti äpp, et sõit on maksnud veidi enam kui 10 eurot. Tegelikult aga küsiti temalt veel lisaks starditasu 9 eurot ja ajatasu 10 eurot ja 60 senti. Vaatamata sellele, et sõidu ajal ei tehtud pikemaid peatusi ega muudetud marsruuti.

Tõsi, klient oli rakenduses märkinud sõidu alguse ja lõpu samale aadressile. Kliendi juhendamisel vahetas juht rakenduses tegelikuks lõppaadressiks Pildiküla ning pärast seda enam muudatusi ei olnud.

Lisaks oli tellitud Premium-kategooria sõit ning samal ajal kehtis rakenduses suurenenud nõudluse tõttu hinnakordaja 1.8. See aga ei õigusta röögatut hinnatõusu, millest pahaaimamatut tarbijat ka ei teavitatud, leiab klient.

Pahane klient pöördus seepeale tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti tarbijavaidluste komisjoni poole ning sai seal õiguse. Vähemalt osa liigselt kasseeritud summast peab Bolt talle tagasi maksma.

Sõit toimus juba mais, otsus raha tagastamise kohta jõustus aga nüüd, detsembris. 

Kommentaarid (2)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles