Lugeja kirjutab: Selver solgutas mind kuid 17 euro pärast (8)

Tarbija24
Copy
Paide Maksimarket ja Paide Selver. Kauplus. Pood.

Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja
Paide Maksimarket ja Paide Selver. Kauplus. Pood. Foto: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Postimehe tarbijaportaalile kirjutas lugeja, kes ei mõista, miks Selver teda 17-eurose arve pärast kuid solgutas ega soostunud mõistlikul viisil arvet klaarima. 

Nimelt sattus tippjuhist lugeja pool aastat tagasi Selverisse, kus ta tavaliselt ei käi. «Iseteenindus, kiire makse, minema,» kirjeldas ta oma visiiti.

Toidupoodi kohale jõuab ta harva, sest lihtsam on toitu koju tellida. Kuu hiljem ei saanud ta aga Kaubamaja toiduosakonnas iseteeninduspulti kätte, sest süsteemi hinnangul oli tal kaart aegunud.

«Vaatan, kaart kehtib. Proovin infoletti otsida. Seal pole. Keegi midagi ei tea. Ok, kasutasin kassateenust. Kaubamajas olen tihe ostleja, kogu aeg Partnerkaart töötab, soodustused kehtivad jne,» kirjeldas ta oma hämmingut.

Pärast kuu möödumist proovis ta järgmises Selveris õnne ning seal sai infoletis teada, et on jätnud Tondi Selveris arve maksmata ning selle pärast ei saa ta iseteenindust kasutada.

Selverist toitu tellides tuleb ennast e-poodi sisse logida ja seal peetakse inimeste ostude üle päris hästi arvet. «Ilmselt siis küsis PINi, ma ei pannud tähele, jooksin minema. Huvitav, miks keegi minuga nende kuude jooksul ühendust ei võtnud, et arve maksmata?» imestas hämmeldunud klient.

Sellega kliendi seiklused aga veel ei lõppenud. Nimelt tuleb tasumata arve maksmiseks minna Selverisse, kus see maksmata jäi. Mujal asja klaarida ei saa. Veel kuid hiljem võttis lugeja ennast kokku ning läks hommikul Tondi Selverisse, et asjad korda ajada. Hommikul kell 9 teatas aga tülpinud teenindaja, et vahetuse vanem tuleb alles kell 11 ja enne arvet maksta ei saa.

«Tegelikult läks kõik hästi – mõelda, kui ma oleks Kuressaare Selveri iseteeninduses oma arve maksmata jätnud!» võttis Tallinnas elav lugeja oma seiklused kokku.

Selver: alati tuleb veenduda, et arve on tasutud

Kliendil on kohustus veenduda, et makseterminali juurest lahkudes on tema arve tasutud. Õnnestunud makse korral ilmub ekraanile tekst «Makse õnnestus». SelveEkspressi iseteenindust kasutama hakates on kõik kliendid nõustunud kasutustingimustega, kus eelkirjeldatu ka kliendile kohustuseks pandud on.

Ka tuletame seda meelde maksealas asuvate põrandakleebiste ja reklaamwobbleritega. SelveEkspressi teenus tõepoolest blokeeritakse, kui kliendil on jäänud arve tasumata. Teenuse taaskasutamiseks tuleb tasuda maksmata jäänud arve kaupluse infoletti, kus ost sooritati.

Kommentaarid (8)
Copy
Tagasi üles