Euroopa suurim moeplatvorm alustas Eestis tegevust

Ronald Reinap
, reporter
Copy
Zalando logo.
Zalando logo. Foto: Hannibal Hanschke

Saksamaa moe- ja elustiili veebiplatvorm Zalando alustas neljapäeval Eestis tegevust. 

 

Platvormil on saadaval ligikaudu 1400 kaubamärki, sealhulgas näiteks Lindex, Topshop, Next ja Vivienne Westwood. Kohalikud Eesti kaubamärgid saavad taotleda liitumist Zalando partnerprogrammiga, teatas ettevõte.

Zalando toob riided klientidele koju, pakkudes tasuta kohaletoimetamist ja tasuta tagastamist kuni 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

Neljapäeval alustab Zalando lisaks Eestile tegevust ka Lätis ja Horvaatias ning laieneb 2022. aastal veel Ungarisse ja Rumeeniasse. Zalando kaubad on eestlastele kättesaadavad veebilehel www.zalando.ee.

Zalando asutati Berliinis 2008. aastal. Ettevõttel on üle 42 miljoni kliendi 23 riigis. Mullu oli ettevõtte kauba läbimüük 10,7 miljardit eurot, mis oli 30,4 protsenti enam kui aasta varem. Zalando on ühtlasi kasvanud Euroopa suurimaks ainult internetis tegutsevaks moemüüjaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles