T, 27.09.2022

Telia võtab kasutusele mobiilse e-kviitungi

Tarbija24
Telia võtab kasutusele mobiilse e-kviitungi
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Arendustööd häirivad Telia teenuseid.
Arendustööd häirivad Telia teenuseid. Foto: Žygimantas Gedvila/

Telia koostöös Unifiedpostiga võtab kasutusele mobiiltelefonis kasutatava e-kviitungi, mida saavad esmalt kasutada parkimisrakenduse Pargi.ee kasutajad.

Telia ärikliendiüksuse juht Holger Haljand selgitab, et tegemist on masinloetava dokumendiga, mis lisaks e-arve infole sisaldab ka makseinfot. See liigub automaatselt müüja kassasüsteemist juriidilise isiku raamatupidamissüsteemi ning koos e-dokumendiga jõuab raamatupidamisse ka PDF-manus, kus on kuvatud kõik ostutehinguga seotud andmed.

Kasutaja saab teha ühekordse seadistuse ja ettevõtte või eraisiku maksekaardiga tasudes läheb e-kviitung alati automaatselt teele ning nii jääb ära pabertšeki digiteerimine või käsitsi sisestamine. Kui klient kasutab erinevaid maksekaarte, saab ta lähiajal täiendatavas versioonis teha ka eri maksekaartide kohaseid e-kviitungi suunamisi.

Kasutaja saab ka juba varem rakendusse salvestatud kviitungeid vajadusel hiljem suunata e-kviitungina raamatupidamisse.

Märksõnad
Tagasi üles