Tuntud veebipood jättis kliendid raha ja kaubata

Emily Bollverk
, Tarbija toimetaja
Copy
Tühjad taskud. Foto on illustratiivne.
Tühjad taskud. Foto on illustratiivne. Foto: Hyser.com

Tarbijavaidluste komisjon on teinud käimasoleval kuul viisteist otsust veebipoe NordMed kahjuks, sest ettevõte on jätnud kliendid raha ja kaubata.

Viimastel kuudel on suur hulk tarbijaid pöördunud tarbijakaitse ja tehnilise järelvalve ameti poole seoses isikukaitsevahendite edasimüüja NordMed Eestiga. Kui tellitud kaup ei saabunud kokkulepitud ajaks, esitasid tarbijad veebipoele korduvaid järelepärimisi, kuid raha ega ostetud tooteid ei ole endiselt tagastatud.

Suurima kahjunõude esitas tarbija, kes tellis NordMedi veebipoest tooteid koguni 63,19 euro eest. Samal päeval kinnitas kaupleja, et on tellimuse kätte saanud ja töösse võtnud. Lubatud tähtajaks kaupa ei saadetud ega tehtud seda ka tarbija korduvate meeldetuletuste peale. Praeguseks ei ole ettevõte kaupa saatnud ega raha tagastanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles