Omniva ja Bolt ühendasid jõud

Tarbija24
Copy
18.12.2019. Tallinn. Bolt Eesti tegevjuht Aleksei Kolesnikov.
18.12.2019. Tallinn. Bolt Eesti tegevjuht Aleksei Kolesnikov. Foto: Eero Vabamägi

Omniva ja Bolt alustasid koostööprojektiga, et testida postkontori pakkide kojuvedu kullerite abil. Pilootprojekt kestab esialgu kaks nädalat. 

Pilootprojekti ajal toimetab Bolti kullerteenus pakke Tallinna Nurmenuku ja Majaka pakiväljastuspunktidest. Bolti vahendusteenuse tellivad kliendid ei pea niisiis ise eriolukorras väljastuspunktidesse tellimustele järgi minema, mille kohta on nii mõnedki kliendid Omniva aadressil varasemalt kaebusi esitanud. 

Koostöö algas, kuna Omniva pakiäri juhi Andre Veskimeistri sõnul otsib ettevõte erinevaid alternatiive, kuidas eriolukorras pakke klientideni toimetada. «Ühtlasi loodame piloodist saada ka kogemuse, kuidas võiks traditsiooniline pakivedu toimida koostöös kaasaegse sõidujagamisplatvormiga,» lisas ta.

Bolti Eesti tegevjuht Aleksei Kolesnikov ütles omalt poolt, et oma kogemuste ja laia juhtide võrgustikuga aidatakse leevendada postiteenuse ülekoormatust. Samuti kutsub Kolesnikov kliente andma pilootprojekti ajal tagasisidet, et teenust arendada. 

Kui kliendi pakk on Boltiga kojutellimiseks sobiv (saadetise väljastamine ei nõua täiendavaid tegevusi nagu näiteks impordi- või muude maksude tasumist või dokumendi täitmist), saadab Omniva selle kohta täiendava SMSi. Sõnumis olev link viib kliendi spetsiaalsele Bolti veebilehele, kus on võimalik paki kojutellimus vormistada. Ühte tellimusse võib lisada ka mitu postkontoris olevat pakki. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Bolt kliendile lingi, mille kaudu saab paki liikumist ja eeldatavat saabumisaega jälgida läbi kaardirakenduse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles