SEB läheb üle eelregistreeritud kontoriteenindamisele

Janno Riispapp
, reporter
Copy
SEB kontor.
SEB kontor. Foto: Martin Ilustrumm

SEB pangakontorid lähevad 1. aprillist ehk ülehomsest üle eelregistreerimisega teenindamisele, et kaitsta oma kliente ja töötajaid.

Teenindus kontorites toimub edaspidi personaalselt kokkulepitud aegadel, mis vähendab nakkusohtu pangakontori ootealal.

«Pangakontori külastajate arv on viimase kahe nädala jooksul vähenenud umbes poole võrra, kuid eriolukorras võiks kontorikülastus olla veelgi enam läbi mõeldud ja planeeritud. Uue töökorralduse alusel saame juba telefonikõne raames välja selgitada, milline on kliendi mure ning võimalusel selle kas telefoni- või videokõne teel lahendada,» ütles SEB erakliendipanganduse divisjoni juht Sille Hallang.

Alates aprillist tuleb nii era- kui äriklientidel eelregistreerida kontori külastamine ööpäev läbi töötaval telefonil 665 5100.

Uue lahenduse kohaselt on igale kliendile planeeritud vähemalt 30 minutit kestev teenindusaken, pärimisega seotud küsimuste puhul on aega üks tund. Pank jälgib, et klientide arv kontoris lubaks korraldada teenindamist praeguste epidemioloogiliste soovituste kohaselt. Klientidele jäävad praegu avatuks kõik pangakontorid, välja arvatud Kuressaare ja Võru kontorid, mis on suletud.

Kogu info pangateenuste kohta eriolukorra ajal, samuti koroonaviiruse mõjude kohta rahaasjadele on kättesaadav panga kodulehelt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles