Veebipood reset.ee tüssab endiselt kliente

Magnus Altküla
, Tarbija toimetaja
Copy
Veebipood reset.ee ei suuda endiselt kõikide klientidega mõistlikult talitada.
Veebipood reset.ee ei suuda endiselt kõikide klientidega mõistlikult talitada. Foto: M. Gann/ imago images / Scanpix

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) karistas juba teist korda veebipoodi reset.ee, kuna nad saavad ikka kaebusi klientidelt, kes pole veebipoest oma tellitud kaupa kätte saanud.

Esimest korda kirjutas TTJA veebipoele sunniraha välja läinud aasta oktoobris pärast seda, kui nad olid saanud klientidelt kümneid kaebusi selle pärast, et kaupleja ei suutnud tellitud kaupa tarnida ning viivitas raha tagasimaksmisega. Sunniraha toonasest määramisest alates on TTJA saanud veel 26 pöördumist samal teemal: kaupa ei jõua kohale ja saamata kauba eest ei anta raha tagasi. 

Seetõttu määras TTJA kauplejale just teist korda sunniraha. Ühtlasi hoiatab amet, et reset.ee kasutab endiselt ebaausaid kauplemisvõtteid.  

Enne reset.ee-st tellimist soovitab TTJA ettevõttega ühendust võtta ja uurida, kas tellitav kaup on ka päriselt saadaval. Kui kaupa kohe võtta ei ole, siis tuleks uurida, milline on tarneaeg ja kust kaupa üldse hangitakse.

Kaupleja peab tellimuse täitma hiljemalt 30 päeva jooksul, kui lepingus ei ole kokku lepitud teisiti. Kui klient ei ole kaupa kätte saanud ettenähtud tarneaja jooksul, võib tarbija anda ettevõtjale lisaaega kauba tarnimiseks, kuid ei ole selleks kohustatud. Seega on kliendil kauba hilinemise korral õigus lepingust taganeda ja makstud summa tagasi saada. Täiendav tähtaeg, kui klient soovib toodet ikkagi oodata, ei ole reguleeritud ja see sõltub tarbija ja kaupleja kokkuleppest.

Kaupleja peab sulle reageerima

Tarbijakaitse seaduse kohaselt on kaupleja kohustatud vastama tarbija kirjalikule kaebusele samas vormis ning andma teada nõude rahuldamisest või kaebuse võimalikust lahendusest 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles