Elektrikatkestuse SMS ei jõudnud 3,5 tunni jooksul Eesti Energia rikkesüsteemi

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Alajaam.
Alajaam. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Postimehe lugeja kirjutas, kuidas tema vanematekodus Põlvamaal läks eile hommikul elekter ära ning pika ootejärjekorraga rikketelefonilt soovitati saata SMS. Nii ka tehti, ent sõnumis olnud info ei olnud jõudnud Eesti Energia rikkesüsteemi ka pärast 3,5 tunni möödumist.


«Natuke enne kella nelja, kui oli juba hämaraks läinud, proovisin uuesti rikketelefoni. Automaatvastaja luges üles seitse Põlvamaa valda ja lubas rikked kõrvaldada hiljemalt kell 22:00. Siis vaatasin Eesti Energia kodulehelt rikkekaarti, meie alajaama seal polnud. Kuna rikketelefoni automaatvastaja soovitas saata pigem sõnumi, saatsin 15:57 teate alajaama nime ja aadressiga,» kirjutas lugeja. Kohe tuli ka vastus, et sõnum on Eesti Energiani jõudnud.

Kuna aga kella poole kaheksaks polnud maakodus endiselt voolu, otsustati uuesti helistada rikketelefonile ja ära oodata, millal klienditeenindaja vastu võtab. «Selgus et minu SMSi polnud süsteemi sisestatud ning Eesti Energial puudus teave rikkest meie alajaamas,» lisas ta.

Eesti Energia kommunikatsioonispetsialist Tuuli Sokmann selgitas, et kõik ettevõtteni jõudnud sõnumid registreeritakse, kuid tormi puhul on olukord tavapärasest keerulisem.

«Üldjuhul jõuame klientide SMSid sisestada infosüsteemi poole tunni jooksul. Eile võtsime vastu rohkem kui 40 000 rikkekõnet ja ligi 7000 rikkesõnumit. Sedavõrd suurte koguste juures ei ole meil kahjuks võimalik sisestada rikketeateid süsteemi tavapärasel kiirusel,» nentis ta.

Elektrikatkestustest palutakse võimalusel teada anda SMSiga numbril 1343 või ettevõtte kodulehe kaudu. Helistada saab ka rikketelefonile 1343, kuid sellisel juhul tuleks arvestada tavapärasest pikemate järjekordadega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles