Konkurentsiametil on Lidli tuleku üle ainult hea meel (1)

Tarbija24
Copy
Kauplusteketi Lidl arendusel Pärnus hakkavad silma salatsevad sahkerdamistaktikad.
Kauplusteketi Lidl arendusel Pärnus hakkavad silma salatsevad sahkerdamistaktikad. Foto: LEONHARD FOEGER

Kui Saksa odavkett lõpuks Eesti turule jõuab, tiheneb konkurents poekettide vahel veelgi ning see tähendab tarbija jaoks suuremat valikut ja paremaid hindu, ütles konkurentsiameti järelevalveosakonna juhataja asetäitja Katrin Tasa «Vikerhommikus», vahendab ERR.

Tasa hinnangul võtab Lidl turosa ära natuke kõigilt kettidelt. «Kuna nende kontseptsioon on odavjaemüügikett, siis eelkõige neilt kettidelt, kelle klient on kõige hinnatundlikum,» märkis ta.

Tasa sõnul on raske prognoosida, kuis suure turuosa Lidl Eestis endale võtab. Ta tõi näiteks, et Leedus, kus Lidl avas esimese kaupluse 2016. aastal, on neil praegu 7-protsendine turuosa ning Soomes, kus Lidl on olnud 15 aastat, on turuosa kümne protsendi ümber.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles