Alustasid teenindajana. Milliseid ameteid oled oma karjääri jooksul pidanud?
Ma alustasin teenindajana Tartu Kaubamajas. Olin just kutsekoolist tööle asunud ja mäletan, et kõik oli uus ja võõras. Kliendid olid suhteliselt nõudlikud ja sain aru, et neile meele järele olemiseks vajan oskust suhtlemiseks. Kaubamajas saingi esimesed suhtlemiskoolitused, mida mäletan senini ja need teadmised tulevad kasuks kogu elu.
Olen töötanud vanemteenindajana, siis osakonnajuhina ja sisekoolitajana, samuti Kaubamaja gruppi kuuluva ABC Kinga müügiüksuse juhina. Praegu olen värskelt ametis Kaubamaja toidukaubanduse juhina ja tegelen valdkonna endale selgeks tegemisega. Kuna Kaubamaja Toidumaailma külastab iga päev tuhandeid inimesi ja iga päev juhtub midagi uut ja huvitavat, siis rutiini mõttes ei ole ükski päev eelnevale sarnane. Ka see mulle sobib ja meeldib. Igav juba siin ei hakka.
Kas Sa olid hea teenindaja?
See, et ma teenindajaks sattusin, oli juhus. Lihtsalt õpingud kutsekoolis, kus ma omandasin ettevõtluse eriala, lõppesid ning oli aeg suunduda tööle. Avasin lehe ning nägin, et Tartu Kaubamaja otsib teenindajat. Alguses olin väga rabe, kuna mul ei olnud piisavalt oskusi suhelda ja kaupu, mida müüsin, ka ei tundnud.
Mäletan, et mind pani pingutama soov leida kliendile parim lahendus ja klientide tänutunne. Sain ka piisavalt koolitusi ja lõpuks tundsin, et suhtlemine ja teenindamine ongi see minu õige töö. Leian, et suhtlemisoskus ja empaatia teevad ühest tavalisest teenindajast parima teenindaja. Sea klient alati esikohale ja mõtle, mis võiks olla talle parim. See oli alati minu moto.