Bussiliini kadumine jättis inimesed tööta

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Töölisbussi käigust kadumise tõttu jäi osa inimesi ilma tööta, sest neil pole võimalik tehasesse omal käel jõuda.
Töölisbussi käigust kadumise tõttu jäi osa inimesi ilma tööta, sest neil pole võimalik tehasesse omal käel jõuda. Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Majanduskulusid kokku hoides jätsid PKC Eesti Haapsalu ja Keila tehased käigust ära oma bussiliinid, mistõttu oli Läänemaal sunnitud tööst loobuma ligi 50 inimest.


Juhtmetehasena tuntud PKC Eesti Haapsalu tehasel oli kaks bussiliini, üks sõitis Ristile, teine Virtsu, kuid alates 1. detsembrist jäeti need liinid käigust ära, kirjutab Lääne Elu.

«Kulude kokkuhoid,» põhjendas Haapsalu tehase direktor Leo Mander ning lisas, et tehas teavitas töötajaid osalisele tööajale üleminekust kaks nädalat ja bussiliini ärajätmisest kuu aega ette.

Kellele osaline tööaeg ei sobinud või kel polnud pärast tehasebussi ärajäämist võimalik tööl käia, sai lahkuda töölepinguseaduse paragrahvi alusel, mis käsitleb töölepingu lõpetamist, kui tööandja ei suuda täita töötajaga sõlmitud lepingu tingimusi või teeb töös muudatusi.

Läänemaa Hanila vallavanem Arno Peksar ütles, et mitu bussiliini ärajäämisest tööta jäänud vallaelanikku uuris, kas vald saaks toetada juhtmetehase bussiliini ülalpidamist, aga kuuldes selle hinda ohkasid ega ole rohkem helistanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles