Kalev püüdleb järjest tervislikumate toodete poole

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaido Kaare.
Kaido Kaare. Foto: Toomas Huik

Kalev Chocolate Factory juhatuse esimees Kaido Kaare ütles, et ettevõte on viimase aasta jooksul oluliselt tähelepanu pööranud toiduohutusele ning selles on suureks abiks olnud omanikfirma Orkla oma rangete standarditega.


Orklas on nimelt kehtestatud konkreetsed nõuded kogu tootmisprotsessile alates toormete majjatulekust kuni valmistoodangu väljastamiseni. «Seda silmas pidades võime väita, et Kalevi tooted on täna veelgi kvaliteetsemad kui varem,» lausus Kaare.

Pärast omanikevahetust jõudis kalevis lõpule ka juba varem töös olnud üleminek tervisesõbralikumale toormele ehk Kalev ütles ei transrasvadele kõigis oma toodetes.
Kaare sõnul on Kalev täna ainuke magusatootja Põhja- ja Baltimaades, kes ei kasuta üheski oma tootes transrasvu sisaldavaid hüdrogeenitud taimseid rasvu.

Samuti katab kõiki Kalevi kompvekke puhas šokolaadiglasuur, mis on ka suhteliselt haruldane, pidades silmas seda, et maiustustelettidel on siiski suhteliselt palju näha ka rasvaglasuuriga komme.

Tarbijate soovidele vastu tegi Kalev kommid taas suuremaks. See puudutab nii pralineekomme, batoonikesi kui ka marmelaadikomme. Vahvlikommid on kogu aeg suured olnud. «Ostes kaheksa aastat tagasi siia Põrguvälja tehasesse uusi liine, ei tulnud keegi selle peale, et uutelt liinidelt tulevad väiksemad kommid võivad tarbijates nurinat põhjustada. Nüüdseks oleme välja vahetanud kommiliinidel olevad düüsid ja muutnud seeläbi kommid taas suuremaks,» selgitas Kaare toimunut.

Koostöös Orkla ettevõtetega on laienenud ja laieneb veelgi Kalevi tootesortiment. Täna toodab Soome magusatootja Panda Kalevi tellimusel šokolaadikommide segupakke, samuti rosinaid šokolaadis. Kalev omakorda valmistab Pandale iiriskommide segupakki, mida müüakse Soome turul. Taoline koostöö laieneb veelgi ning toob Eesti magusasõpradeni uusi põnevaid maitseid juba selle aasta jõuludeks.

Uudistoodetest on septembris turule jõudmas 100-grammine valge šokolaad tervete metspähklitega ja samasuur piimašokolaad tervete metspähklitega.

«Ühest küljest loome siin uusi innovaatilisi maiustusi, teisalt vaatame üle oma vana pärandit ning taaselustame kunagisi populaarseid, nõndanimetatud nostalgiatooteid. Viimaste puhul lähtume ka tarbijate soovidest. Näiteks on meilt sageli küsitud koorekohvi šokolaadi ja Unistuse kompvekke,» rääkis Kalevi juht.

Ka pakendiuuendustel on tähtis koht. Näiteks jõuab septembris turule uue kujundusega Maiuspala kommikarp, kus on taastatud võimalikult algsel kujul selle kujunduse rohkem kui 30 aasta tagune originaalversioon. Kevadel osales uue, võimalikult sarnase kaanetüdruku leidmiseks korraldatud konkursil ligi 1200 kandidaati, kelle seast osutus parimaks 5-aastane Sonja Nämi Valgamaalt.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles