Valio Eesti hakkab oma tooteid müüma ka kaheliitristes pakendites

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Valio

Valio Eesti AS investeeris ligi 700 000 eurot Laeva meierei uude pakkeliini, mis võimaldab juba alates maikuust tuua poelettidele mitu ettevõtte populaarseimat piimatoodet kaheliitristes tetrapakkides.

«Kui magustatud tooted ja maiustused liiguvad nii Eestis kui ka mujal maailmas üha väiksematesse pakenditesse, siis naturaalse igapäevase joogina tarbitavate piimade ja keefiride puhul eelistavad tarbijad ka suuremaid pakendiformaate. Nende abil saab kokku hoida väärtuslikku külmikuruumi ning ka aega, mis suuremates peredes igapäevasele poeskäimisele kulub,» sõnas Valio turundusdirektor Krista Kalbin pressiteates.

Investeeringu tulemusel jõuab poelettidele esialgu kolm suurpakis ehk XXL pakis piimatoodet – Eesti armastatuim joogipiim Alma 2,5-protsendine piim, AC Nielseni uuringu kohaselt 2017. aasta parimaks uudistooteks osutunud Alma maapiim ja kõhusõbralike LGG piimhappebakteritega Gefilus keefir.

«Need on tooted, mis suuremate piimasõprade peredes kõige sagedamini otsa saavad ning mida väga tihti mitme paki kaupa ostetakse – taassuletava korgiga pakkide abil võivad need pered olla kindlad, et pere väikseimad piimasõbrad saavad oma isu täis juua ning ka vanemad ei jää hommikul kohvipiimata,» rääkis Kalbin.

Tema sõnul on naturaalsete piimatoodete pakendamine suurtesse pakkidesse oluline ka seetõttu, et nii harjuvad lapsed iga päev piima jooma. «Toitumisteadlastele on valmistanud viimastel aastatel muret piima ja piimatoodete tarbimise vähenemine noorte seas. Et seda trendi murda, on oluline juurutada lastes piimajoomise harjumust ning see, kui külmkapis on alati XXL pakis piim olemas, on kindlasti abiks,» sõnas Valio esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles