Ostujõu vähenemine kärpis Eesti jaemüügi kasvuprognoosi

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul on inimeste ebakindlus kasvanud ja ostujõud märgatavalt vähenenud, mistõttu kärpis firma oluliselt Eesti jaemüügi kasvuprognoosi.


Kui aasta alguses oldi optimistlikud ning prognoositi kuni 14-protsendilist jaemüügi kasvu, siis maailma räsiv majanduskriis tõmbas optimistlikule prognoosile karmilt kriipsu peale ja sundis seda poole võrra vähendama, kirjutab aripaev.ee.

«Peamine põhjus, miks algsed prognoosid reaalsusest optimistlikumad tunduvad, on eelkõige selles, et mitte keegi ei osanud ette näha, et maailma majandus meid sedamoodi mõjutab,» rääkis Puusepp Bloombergile.

Firma juhatuse esimees märkis, et selle tulemusena on ostujõud märgatavalt langenud ning ebakindlus kasvanud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles