McDonald’s tuli välja friikartulitest kahvliga

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonald'si friikartulitest kahvel.
McDonald'si friikartulitest kahvel. Foto: TT NYHETSBYRÅN/Scanpix

McDonald’s tutvustas hiljuti oma uusimat toodet – friikartulitest kahvel. Toode on disainitud, burgerist maha kukkunud kastmete söömiseks, vahendab nbcnews.com.

Idee friikartulitest kahvlist tekkis, kui ettevõte tuli välja uue burgerisarjaga, milles on hulganisti kastmeid kasutatud. Selleks, et burgerist maha kukkunud kaste raisku ei läheks saab selle friikartulitest kahvliga ära süüa.

Esmalt reklaamisid nad seda läbi huumoriprisma, kasutades selleks USA reklaamides figureerivat tootetutvustajat Anthony Sullivani ja McDonald’si kokka Mike Haraczi. Mehed näitasid ekraanil, kuidas kahvlit kasutada.

Esmalt küsis Sullivan vaatajatelt, et kas kahvel või muuta nende elu? «Tõenäoliselt mitte. Kuid kas ta muudab uute McDonald’si burgerite söömiselamust? Ma arvan, et kindlasti … võib-olla,» naljatas Sullivan.

Punasel plastikust kahvlil on otsas ava, kuhu on võimalik panna kolm kuni neli friikartulit, mis moodustavad kahvli harud. Kahvel on saadaval ainult USAs ning neid jagatakse uute burgerisarja ostjatele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles