Veebipoodide müügihitid: parfümeeria, kassiliiv ja kosmeetika

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veebipoest ostmine on muutunud järjest populaarsemaks.
Veebipoest ostmine on muutunud järjest populaarsemaks. Foto: SCANPIX

Veebipoodide populaarsus kasvab ning palju tellitakse neist parfümeeriat, aksessuaare ja rõivaid, mille sihtrühm on pigem naised. Mehed eelistavad neti vahendusel osta tehnikat.

Eesti veebipoe Kaup24 andmete kohaselt oli möödunud aasta kaks enimmüüdud toodet esikolmikus just parfümeeria kategooriast.

Kaup24 esindaja Rauno Kristjani sõnul ostetakse nende veebipoest kõige enam naiste parfüüme, edetabelis teisel kohal on meeste parfüümid. «Kõige müüdavamaks tooteks oli 2016. aastal kosmeetikatoodete komplekt, müügitabeli teine ja kolmas koht kuulusid naiste parfüümidele,» kommenteeris Kristjan.

Kristjani hinnangul eelistavad tarbijad tellida tooteid e-poest hinnaeelise tõttu, sest e-poe kulud on võrreldes tavapoega väiksemad, mis võimaldab ka soodsamat hinda pakkuda.

Statistikaameti andmete põhjal kulutavad naised veebipoodides siiski vähem kui mehed, kes pigem sooritavad oste tehnika kategooriates, kus toodete hinnaklass on kõrgem. Kaup24 hinnangul tellisid eestlased parfüümide järel enim just tehnikatooteid.

«Populaarsemate tootekategooriate seas olid möödunud aastal telerid, mobiiltelefonid ja külmikud ning tolmuimejad,» tõi Kristjan esile. Sageli kasutatakse võimalust oste teha ka telefoni teel.

Tehnikakategooriast oli esikümnest leitav teler ning espressomasin – tooted, mille koju transportimine võib raskusi valmistada, kuid kullerteenus lahendab selle mure. «Kullerteenust kasutatakse nii mööbli kui ka kodutehnika tarnimisel,» kinnitas Kristjan. Esikümnesse mahtus ka nurgadiivan, mida on samuti mugav sel viisil koju transportida.

Üllatuslikult mahtus müügiedetabelisse ka kassiliiv ja üha enam ostetakse ka kuivtoitu nii kassidele kui koertele. Eeldatavasti võib seda põhjendada veebipoodide mitmekesise tootevalikuga, mis soosib samuti veebipoodidest ostmist.

Veebipoe Shoppa.ee eelmise aasta kõige ostetum toode oli aga hoopis Elizabeth Ardeni rohelise teega kehakreem. Teisele kohale platseerus Five Seasoni talvejope ja kolmandale inhalaator.

Shoppa.ee eelmise aasta müügihitid:

  1. kehakreem
  2. talvejope
  3. inhalaator
  4. talvepüksid
  5. tõukeratas
  6. talveparka
  7. kelk
  8. nurgadiivan
  9. kangast hoiukarp
  10. raadio teel juhitav kaameraga droon
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles