Danske Bank hakkab eraklientidelt nõudma uut tasu

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Danske Banki peakontor Riias.
Danske Banki peakontor Riias. Foto: INTS KALNINS/REUTERS

Alates järgmise aasta 8. veebruarist tuleb Danske Banki eraisikutest klientidel arvestada uue tasuga - nimelt kehtestatakse uue hinnakirjaga igakuine  konto haldustasu suurusega 1,5 eurot.

Mitteresidendist eraisikule kehtib haldustasu summas 25 eurot. Kui konto on suletud, aga seal on raha endiselt peal, siis tuleb igakuiselt välja käia 10 eurot ning mitteresidendil 200 eurot. Viivis arvelduskonto tegelike rahaliste vahendite ületamise eest on 0,1 protsenti päevas.

Seni pole Danske kuist haldustasu eraklientidele kohaldanud. Ülejäänud teenuste hindades suuri muutusi ei toimu, teatab pank.

Lisaks jagab pank hinnakirja kaheks osaks: äriklientidele ja eraisikutele. Samuti muudetakse hinnakirja struktuuri ja sõnastust.

Danske Bank teatas 2015. aasta veebruaris, et keskendub Balti riikides äriklientide teenindamisele. Panga strateegia kohaselt on tänaseks kasvanud ettevõtete panganduse ärimahud ja pank teeb investeeringuid IT-süsteemidesse.

Pank ei ava edaspidi jaeklientidele uusi arvelduskontosid ning 3. oktoobrist lõppesid kliendiprogrammid Danske Standard ja Danske Premium. Programmidega kaasnenud soodustused lõppesid samal kuupäeval ja edaspidi saab pank osutada klientidele teenuseid vastavalt panga hinnakirjale.

Danske Banki Balti panganduse juhi Ivar Pae sõnul on pank otsustanud keskenduda keskmiste ja suuremate ärimahtudega ettevõtetele ning lõpetab konkureerimise jaeklienditurul.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles