Osa EMT klientidest sai jaanuari eest tavalisest suurema arve

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT perepaketi kliendid said jaanuari eest tavalisest suurema arve. Pildil EMT esindus Tallinnas Solarise keskuses.
EMT perepaketi kliendid said jaanuari eest tavalisest suurema arve. Pildil EMT esindus Tallinnas Solarise keskuses. Foto: Toomas Huik

EMT arveldusvea tõttu sai tartlane Endel Jaks jaanuari eest tavalisest suurema mobiiliarve. Kuna mees firma klienditeeninduselt kohe selgitust ei saanaud, arvas ta, et mobiilifirma on euro varjus hindu tõstnud.

Toimetusse helistanud Jaksi esimene küsimus oli, et kas EMT on liitunud ausa hinnastamise leppega või mitte ning kui on, siis on firma seda igal juhul rikkunud.

Nimelt on mehe nimel kaks telefoninumbrit ja varem on mobiilifirma temalt nende eest nõudnud ühte perepaketi kuutasu, mille suurus eurodes jääb alla kolme euro. Jaanuari eest esitatud arve järgi tuli Jaksil aga kuutasuna maksta pea neli eurot. Nii tekkis tal ka kahtlus, et mobiilifirma on vargsi hindu tõstnud.

EMT selgituse järgi mingit hinnatõusu siiski toimunud pole. Nendepoolse vea tõttu ei rakendunud jaanuaris lihtsalt ühtne perepaketi kuutasu, vaid kahe numbri kõnepakettide kuutasud arvestati eraldi. Perepaketi kuutasu on 2,93 eurot, kahe numbri kuutasud aga eraldi kaks korda 1,88 eurot ehk kokku 3,76 eurot.

Summade vahe on 0,84 eurot ja see jääb mobiilifirma kinnitusel Jaksile ettemaksuks.

Samas selgus EMT kommentaarist, et Jaks polnud sugugi ainuke tavalisest suurema arve saanud klient. «… ühtse kuutasuga perepaketi klientidel ei rakendunud jaanuarikuus ühtne kuutasu, vaid valitud kõnepakettide kuutasud.»  

«Kohe kui EMT antud vea avastas, parandasime arvelduse ning klientidele tehti kreeditarved kuutasude vahe osas,» lisas firma EMT pressiesindaja Kaja Sepp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles