Kliendil tekkis Taxifyd tellides segadus

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify
Taxify Foto: Eero Vabamägi

Postimehe poole pöördus lugeja, kes on mitu korda jäänud hätta Taxify süsteemist taksot tellides. Nimelt saabus kohale hoopis teise numbrimärgiga auto kui lubatud.

Lugeja sõnul oli tellides telefonis märgitud üks numbrimärk. Kui aga takso kohale jõudis, siis oli numbrimärk teine. Taksojuht vastas pärimise peale, et see ongi hetkel nii.

Taxify looja ja arendaja Martin Villigi sõnul kuuleb ta sellest veast esimest korda. «Vabandame, kui selline olukord kuidagi sai tekkida. Taxify kontrollib kõik süsteemi lisatud juhid ja autod koos dokumentidega üle.»

Ühtlasi soovitab Villig segaduste tekkimisel ühendust võtta Taxify klienditoega. «Saamaks aru, kas tegemist võis olla tehnilise veaga, palume kliendil edastada konkreetse sõidu detailid Taxify klienditoele, et saaksime oma süsteemis tellimused üle vaadata ja probleemi täpsemalt analüüsida. Ilma tellimuse detaile nägemata ei ole võimalik hetkel rohkem kommenteerida.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles