Galerii: Silja Symphony läbis põhjaliku desinfitseerimisaktsiooni

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Seoses reisilaeval Silja Symphony esinenud noroviiruse juhtumitega viidi 5. juunil 400 puhastustöötaja ning laevapereliikme poolt laeval läbi kõikide reisijate- ja meeskonnaalade põhjalik desinfitseerimisaktsioon.

Tallinki teatel desinfitseeriti kõik kajutid, sealhulgas neis asuvad föönid, telefonid, televiisoripuldid jm. Samuti desinfitseeriti kõik restoranide ja baaride alad, seinad, mööbel, tekstiilid, aknad, aknalauad, vaibad ja põrandad. Desinfitseerimine puudutas ka kõiki kööke.

Sunfloweri saunakeskuses desinfitseeriti kõik alad ja vahetati välja kogu vesi. Aktsiooni käigus desinfitseeriti ka konverentsiala, kõik koridorid, ootealad, trepialad, liftid, avalikud toaletid, kaubaveojuhtide söökla, meeskonnasöökla, kõik kontoriruumid ja tööalad, meeskonna jõusaal, välistekid, reelingud ja ukselingid, Tax Free Superstore ja teised poed, promenaadiala koos klaasseintega ning kasiino.

Erilist tähelepanu pöörati laste mänguala Silja Landi puhastamisele, kus desinfitseeriti kõik pinnad ja mänguasjad, mida puhastada ei saanud, läksid hävitamisele. Hävitati ka kõik pabermaterjal, mis võis viirusega kokku puutuda, samamoodi tegutseti aktsioonis kasutatud puhastusmaterjalide- ja tööriistadega.

Desinfitseerimisaktsioonis osales üle 400 inimese ning see kestis kella 9.30 hommikul kuni kella 19 õhtul, mil algas reisijate pealeminek.

Desinfitseerimiseks kasutati spetsiaalseid kemikaale ning eksperdid andsid meeskonnale kohapeal täiendavaid juhiseid. Eksperdid jäävad laevale ka praegu, et jälgida olukorda ning teha jooksvalt riskianalüüsi, et kiiresti võtta kasutusele täiendavaid meetmeid, kui selleks vajadus on.  

Ettevõte koos Silja Symphony meeskonna ning Soome terviseametiga on viimase pooleteise nädala jooksul teinud ühiseid jõupingutusi  noroviiruse leviku tõkestamiseks ja väljatõrjumiseks, mis selle aja jooksul on tekitanud terviseprobleeme üle 200 inimesele. Soome terviseamet jätkab täiendavate testidega ning juhiste andmisega laevale ja sadama-aladele.

Tallink palub reisijatelt vabandust ebamugavuste pärast ning lubab jätkuvalt tõsiselt panustada olukorra lahendamisesse. Küsimuste või kaebuste puhul palub ettevõte pöörduda klienditeeninduse poole. Ühtlasi soovib ettevõte tunnustada Silja Symphony meeskonna aktiivsust ja motivatsiooni epideemiatõrjeplaani elluviimisel kui ka täiendavate meetmete kasutuselevõtul.

Reisilaev Silja Symphony sõidab Helsingi-Stockholmi liinil Rootsi lipu all.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles