N, 19.05.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Sularahaautomaat jättis kliendi pangakaardita

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Sularahaautomaat jättis kliendi pangakaardita
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments 2
SEB rahaautomaat ei andnud Nordea kaarti tagasi.
SEB rahaautomaat ei andnud Nordea kaarti tagasi. Foto: Erakogu

Nordea panga klient jäi oma pangakaardist ilma, kui püüdis SEB automaadist raha välja võtta. Kaardi kättesaamine osutub üllatavalt keeruliseks.

«25. mail võtsin Nordea pangakaardiga Paide Konsumi juures SEB pangaautomaadist 65 eurot välja. Soovides kaarti kätte saada, vajutasin nupule «Lõpeta», mis peale ilmus ekraanile hoopis teade «Kahjuks ei saa kaarti väljastada»,» kirjutas Kalle Kroon. Ühelegi nupule vajutamine ei aidanud, kaarti ta kätte ei saanud, ka ei saanud teised soovijad automaati kasutada ning Kroon helistas SEB infonumbrile.

SEB esindaja ütles talle, et nemad midagi teha ei saa, neile pole mingit veateadet tulnud ja pöördugu ta pangakaardi kättesaamiseks Nordea panka, kus talle antakse uus kaart. Nordeast aga soovitati tal oma kaardimurega hoopis SEB poole pöörduda.

Märksõnad
Tagasi üles