Lugeja küsib: miks muudab kindlustusfirma seoses sooduskampaaniaga hinnakirja?

Kerli Kivistu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

«If Kindlustus reklaamis välja, et 19.05 on nende e-büroos (www.if.ee) kõik kindlustused -25 protsenti. Vaatasin hinna järgi, kuid minule pakutud liikluskindlustust 6-kuuks oli hinnaga 65.99 eurot. Järgmine päev sama kalkulatsiooni tehes oli pakkumine 6-kuuks 58.22 eurot. Ehk lihtne matemaatika ja soodustus on ainult umbes 12 protsenti. Millest tulenevalt muudab If enda hinnakirja seoses sooduskampaaniaga?» soovib lugeja teada.

Vastab If Kindlustuse kommunikatsioonijuht Rain Porss.

If ei ole muutnud kampaania eel hinnakirja. Nimelt, Ifi e-büroos on kõik kindlustuslahendused koguaeg 15 protsenti nii-öelda letihinnast soodsamad (kontorist kohapealt ostes seda soodustust ei ole) ning eile oli soodustus 15 asemel 25. Sealt see vahe tulebki.

Ka reklaamis ütleme, et 25 protsenti soodsam kui teeninduses kohapeal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles