Supermarketi kauba värskus sattus kahtluse alla

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Tühjaks saanud supermarketi värske salati letti ei täideta mitte kõrval osakonnas müügil oleva kraamiga, vaid kesklaost toodud vaakumpakendis kaubaga.

«Prisma tühja salati letti uurides rääkis Prisma müüja, et kogu see kraam tuleb kord kuus vaakumpakendis kuskilt Indoneesiast ja oli lihtsalt otsa saanud. Uus tuleb järgmine kuu,» kirjutas tartlane. Müüja sõnul ei tohi personal ise mingeid käest ära minema hakkavaid tomateid ja avokaadosid sinna sisse hakkida,  kõik tuleb laost vaakumpakendis.

«Aga õõvastav on mõelda, et kuskil välismaal valmis hakitud salat seisab nii kaua ja siis valatakse lihtsalt pakist kaussidesse,» oli ta jahmunud.

Prisma turundusjuht Silver Säga kinnitas, et müüja on kliendile vastates ekslikult jaganud valeinformatsiooni kauba tarnegraafiku ja päritolu kohta. Prisma salatibaari kaup tuleb Soomest ning tarned toimuvad kaks kuni kolm korda nädalas.

«Vastab tõele, et tooted tulevad juba valmis hakituna ning vaakumpakendites. Kaupluses avame toote pakendi ning paneme selle müügile,» rääkis Säga. Ta kinnitas, et nii nagu teiste eritemperatuuri vajavate toodetega, toimub ka salatibaari kauba transport õigel temperatuuril ning külmaahel ei katke teekonnal tootja juurest müügiletini.

«Salatibaari tooted vastavad kõik seadusest tulenevatele nõuetele ja nendega on viidud läbi kestvuskatsed. Müügisaalist me salatibaari täitmiseks ise tooteid ette valmistada ei saa, kuna Prismal ei ole oma kööki,» selgitas Säga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles