Lugeja küsib: kuidas panga nõmedast uuendusest lahti saada? (5)

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

«Maksin hiljuti arveid ja avastasin alles pärast esimest tehingut, et tänu panga «abistavale lahendusele» olin kasutanud maksmiseks krediitkaarti. Nimelt viskab Swedbanki netipank nüüd automaatselt ette krediitkaardi konto, mitte tavalise arvelduskonto. Miks selline uuendus tehti, sest enamik suudab ju tavakontolt oma arved ära maksta? Minule jääb mulje, et pank tekitab praegu salaja juurde õnnetuid kliente, kes endalegi märkamatult tühjendavad krediitkaarti. Kuidas teha nii, et automaatselt viskaks ette tavalise konto?» küsib lugeja.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Antud seadistust on võimalik kliendil ise muuta: menüüs on selline koht nagu «Minu kontaktid ja seaded» ja selle all on «eelistused». Seal saab määrata vaikimisi konto, mida süsteem hakkab alati esimesena pakkuma.

Uuest nädalast (täpsemalt 12. maist) lähevad peale süsteemi muudatused, mille järel kuvatakse kliendile alati esimesena tema arvelduskontot.

Kommentaarid (5)
Copy
Tagasi üles