Ujula vastus kliendi kaebusele: nii negatiivset tagasisidet pole otstarbekas kommenteerida

Nele-Mai Olup
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Illustratiivne foto.
Illustratiivne foto. Foto: Teet Suur

Nädalavahetusel koos lapsega ujuma läinud naist ootas Harku vallas asuva Tabasalu Spordikompleksi ujulas ees must duširuum, rooste, katkised plaadid ning liiv basseinipõranda põhjas. Spordikompleks vastas kliendile tema kaebuses esile toodud probleemide kohta, et nii negatiivset tagasisidet pole otstarbekas kommenteerida.

Tabasalu Spordikompleksi külastanud naine kirjutas Harku valla elanike sotsiaalmeedia lehel, et käis koos lapsega ujumas möödunud nädalavahetusel. Täna kirjutas ta Tabasalu Spordikompleksile murekirja. «Edastasin neile tagasiside, kus tõin välja musta duširuumi, rooste, katkised plaadid beebide basseinis ning ka liiva basseinipõranda põhjas,» kommenteeris ta.

Kliendi pöördumine täismahus:

Tere!

Sai nädalavahetusel ujulat külastatud ning pean nentima, et kuigi olen Tabasalu inimene, siis kahjuks enam tagasi ujuma küll ei kutsu. Pigem sõidan Tallinna või Laulasmaale. Käisin koos lapsega, hommikul kell 10.00 duširuumi sisenedes alustasin kõigepealt põrandapesuga, kuna see oli väga must - liiva, mustust ja juuksekarvu täis. Saaga jätkus bassenis, kus keskmine basseinipõhi on liiva täis ning tagatipuks on ka mu üks varvastest katki, kuna miski lõikas sisse. Ei tea, kas basseinipõhjas lahtised plaadid vms. Beebide basseinis plaadid ära kukkunud, parandatud neid ei ole, kuid lapsed ujuvad ja möllavad seal. Rääkimata loomulikult sellest, kuidas kõik roostetab. Koristusteenus peaks olema elementaarne, kuid need kaks tundi, mis ujulas veetsin, ei silmanud kordagi koristajat ning pesema minnes oli duširuumi põrand veelgi hullem kui kell 10.00.

Kas praegusel konkurentsitihedal ajal saab Tabasalu Spordikompleks seda endale lubada? Kuidas väärtustatakse/hoolitakse kliendist?

Vastus Tabasalu Spordikompleksilt oli järgmine: 

Täname Teid tagasiside eest. 

Kliendid, kes on meie maja külastanud kaks aastat tagasi ja teinud seda täna, saavad ilmselgelt aru, kuidas me neist hoolime ja kuidas me neid väärtustame. Tabasalu Spordikompleks ei saa täna kurta klientide hulga või nende rahulolu osas ja teeme igapäevaselt tööd selle nimel, et olukord meie majas igakülgselt paraneks.

Nii negatiivse tagasiside korral tundub, et meil pole otstarbekas asuda isegi selgitama neid Teie poolt toodud puudustega seonduvat, sest igal inimesel on ju oma subjektiivne arvamus ja asjadest arusaam. 

Soovime siiralt, et teised ujulad pakuksid Teile paremat teenust ja positiivsemaid emotsioone.

Sarnaseid kogemusi jagub veel

Vestluse all jagasid oma kogemusi veel teisedki ujulat külastanud inimesed. «Sama kogemus pühapäevast - liiv (kuhjana!) lastebasseini põhjas ja äärmiselt must duširuum. Liiva kohta küsisin vetelpääste korrapidajalt ja sain vastuseks, et seoses puhastussüsteemi probleemiga tekkis liiv basseini. Ujula tagasiside on hämmastav,» leiab kommentaariumist.

 «Ema käis samuti mu lapsega pühapäeval ujumas, lastebasseinis tõmbas endal jala natuke marraskile lahtiste plaatide pärast ja samuti tundis seal liiva olevat,» kirjutas teine murelik inimene.

«Olen samuti seda kõike täheldanud, lisaks veel liigne kloor mullivannis, nii minul kui ka sõbrannal jooksid klooriaurust silmad vett,» lisab kolmas.

Peagi ilmus vestlusesse Tabasalu Spordikompleksi juhataja vabandus. 

Asutuse juhataja Meelis Härmsi kommentaar:

Head Harku valla elanikud. OÜ Strantum nimel palun asutuse juhatajana vabandust Tabasalu Spordikompleksi poolt väljasaadetud ebasoliidse vastuskirja pärast!

Töötame igapäevaselt selle nimel, et pakkuda meie klientidele paremat teenust ning korrektne ja viisakas klienditeenindus on selle väga oluline osa. Antud vastuskiri on kahetsusväärne ega väljenda ei Strantumi ega Tabasalu Spordikompleksi üldiseid klienditeeninduspõhimõtteid.

Võtame teie tagasiside arvesse ning vaatame viidatud puudused üle. 

Kindlasti on teie tagasiside ka edaspidi oodatud, et saaksime töötada meie teenuse järjepideva arendamisega ning paremate sportimistingimuste pakkumisega.

Samuti on kõik kliendid, sealhulgas kohalikud külastajad, meile olulised ning anname endast parima, et jääksite edaspidi meiega rahule.

Spordikompleksile kaebuse kirjutanud naine ütles hiljem Postimehele, et tema peamine mure oli seoses ebameeldiva klienditeenindusega ning see sai seega lahendatud. «Eesmärk oli suunata, et alati saab paremini ja selle jaoks ju tagasiside ongi.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles