Populaarse kohviku külastus jättis perel meele mõruks (6)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katharinenthali kohvik asub Tallinnas Kadrioru pargis.
Katharinenthali kohvik asub Tallinnas Kadrioru pargis. Foto: Katharinenthal.ee

Tarbijatoimetuse poole pöördus Gert, kes läks Angeelika Kangile kuuluvasse Katharinenthali kohvikusse suurte ootustega, ent pettus külastuses omajagu.

Mees külastas Katharinenthali kohvik-restorani 10. veebruaril koos perega. Seal võttis neid vastu meeldiv teenindaja, kes palus perekonnal valida sobivad istekohad. «Toole nähes selgus, et neid tuleb hakata saiapurust ja juuksekarvadest puhastama - püüdsime küll puhtaid toole leida, aga kui toolil polnud karvu, siis oli puru või plekid,» kirjeldas ta.

Gerdi sõnul lepiti siiski olukorraga, võeti istet ning esitati tellimus. Ooteajal süvenes ta igavuse peletamiseks kohviku sisekujundusesse. «See, mis silma hakkas, ei olnud küll vaatamist väärt: söögilaudade kohal määrdunud seinad, naaberlaudadelt talvepäikesega vastu vaatav tolmukiht ja nende all saiapuru ning toidujäätmed, kohati võidunud põrandakate,» rääkis ta.

Tellitud toit ja teenindus jättis perele küll hea mulje, ent enne lahkumist kooke kaasa tellides riivas veel miski mehe silma. «Kohvikuleti taha jõudes avanes järgnev vaatepilt: teenindaja seisis seljaga leti poole ja loopis makroone prügikasti. Arusaadav, et toodetel on säilivustähtaeg läbi saanud ja teenindaja utiliseeris neid,» arvas mees esiti.

Mehe jahmatuseks hakkas aga teenindaja tellimuse võtmise järel makroone kotti pakkima sama plaadi pealt, kust ta just hetk tagasi neid minema loopis. Mees eeldas, et küllap on makroonid kuidagi märgistatud ja teenindaja teab, mida kliendile annab, kuid hinge jäi siiski kahtlus. Ostetud makroonid olevat tema sõnul olnud kivikõvad ning ka Moskva sai polnud suupärane, kuid koogid perele meeldisid.

«Kõigest eelnevast jäi mind piinama küsimus, kas tõesti meie toitlustajate kvaliteedi lagi piirdub selle ajaperioodiga, kui endale nime tehakse?» jäi mees kohvikukülastuse järel nõutuks.

Katharinenthali kohviku juhatuse liikme Piret Kulo sõnul võttis klient ka nendega juba ühendust, mille järel nad teda tagasiside eest tänasid. Kuigi ta rõhutas, et vaidlema nad klientidega ei hakka, tundus mehe mulje ja tagasiside siiski ülekohtune. Kulo täpsustas, et kohvik koristatakse põhjalikult igal hommikul ning perekonna külastus oli kella 12-13 aegu, mistõttu ei saanud kohvikuruumid räpased olla.

Sisekujunduse kirjelduse kohta rõhutas ta, et tegemist on vana muinsuskaitse all oleva majaga, millel ei ole peegelsiledad seinad, aga mis on sellegi poolest hoitud ja korrastatud.

«Samal päeval avastasime, et kaks makroonisorti on tehnoloogilise vea tõttu muutunud müügikõlbmatuks. Alustasime kohe makroonide sortimise ja hävitamisega, mida klient kahetsusväärselt pealt nägi,» kinnitas ta.

Kulo lisas, et teenindajad on teadlikud sellest, mida teevad ning makroone ei jõuta kohapeal nii palju valmistadagi, kui neid ostetakse.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles