Puust ja punaseks: millal hüvitab Elron rongipileti maksumuse

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni reisirong.
Elroni reisirong. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tarbijatoimetuse poole pöördus mees, kes küsis rongi hilinemise tõttu klienditeenindajalt sõidusoodustust. Seepeale olevat aga öeldud, et hilinemise korral pole seda ette nähtud.

«Kuna just tõsteti rongipileti hindu, võiks Elron ikkagi sõidusoodustust pakkuda - see oli ju nende viga, et rong tehniliselt korras polnud. Ma ei soovikski midagi utoopilist, piisaks ka viisakast 7-10-protsendilisest soodustusest,» leidis rongireisija.

Sõidusoodustust ajendas teda küsima see, et eile õhtul startis Raplast Tallinnasse kl 21:06 sõitma pidanud rong koosseisu rikke tõttu alles kell 21:31, mis põhjustas omakorda ka hilinemise sihtkohta.

Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Mai Vahtrik kinnitas, et esmaspäeva õhtul toimus tehnilistest põhustest alguse saanud viivitus. Kõnealune reis 378 Türi-Tallinn jõudis lõppjaama 15-minutilise hilinemisega, mistõttu vabandab Elron tekkinud ebamugavuste pärast.

Vahtrik sõnas, et Elron hüvitab pileti maksumuse rongi hilinemisel sihtkohta 60 või enama minuti võrra. «Pilet hüvitatakse Elroni poolt täies ulatuses ja olenemata hilinemise algpõhjusest, milleks võib olla nii õnnetus, tehniline tõrge, infrastruktuuri rike või midagi muud.»

Eelmüügist ostetud pileti korral hüvitatakse sõidukorra maksumus reisija kirjaliku avalduse alusel, rongist ostetud pileti maksumus hüvitatakse samas rongis reisija pöördumisel klienditeenindaja poole. Vahtrik lisas, et kui rong hilineb 60 või enam minutit, ei ole reisijal enam kohustust kõnealusest rongist piletit soetada ning tal on võimalik sõita tasuta.

Põhjalikum info hüvitamise protseduuri kohta on leitav Elroni kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles