Arvutipood jättis ettemakstud kauba kliendile saatmata

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Hiljuti sai petta arvuti ostnud klient, mis hoolimata poe mitmest lubadusest temani ei jõudnudki.

Septembri alguses ostis tarbija Tallinnas Lastekodu tänaval asuvalt Nordic Multimedia Group OÜ-lt arvuti, mille pidi pood koheselt temani toimetama. Kui seda nädalaga ei tehtud, pöördus ostja küsimusega arvutipoe poole, kes vabandas ning andis uue lubaduse kauba saatmiseks.

Kaks nädalat hiljem otsustas tarbija aga müügilepingust taganeda ning pöördus tarbijakaebuste komisjoni poole, soovides arvuti eest makstud raha (460 eurot) tagasi saada.

Arvutimüüja ei esitanud vastuväiteid ning kumbki pool ei osalenud ka komisoni istungil. Kuna kaupleja ei andnud toodet kokkulepitud ajal ostjale üle ega täitnud oma lubadust ka tarbija antud täiendava tähtaja jooksul, on komisjoni hinnangul tegu olulise lepingurikkumisega.

Tarbija esitas müügilepingust taganemise avalduse ning komisjonile esitatud tõendite kohaselt on tal õigus lepingust taganeda ja makstu poelt tagasi saada.

Kuigi Krediidiinfo andmetel ettevõttel tänase seisuga maksevõlg puudub, siis võlgade sissenõudmisega tegelev ettevõte Creditreform on selle lisanud võlglaste nimekirja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles