Vaata, milline meestele mõeldud ostukott võitis disainikonkursi

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Rimi Eesti

Rimi disainikonkursi, mille eesmärgiks oli leida sobiva kujundusega poekott meestele, võitis Tartu pereisa Lauri Mengel.

«Tänavusele konkursile laekus ligi sada tööd ning hääletajaid oli 1000 ringis. Ülekaalukalt osutus lemmikuks Lauri Mengeli disainitud kott,» rääkis Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. Mengeli kujundatud poekoti poolt hääletas enam kui 300 inimest ning võidutöö hakkab kaunistama 2016. aasta kevadel müügile tulevaid ostukotte.

Ostukoti disainikonkursiga kutsuti inimesi üles kasutama kilekoti asemel riidest kotti või mõnda muud loodussõbralikku alternatiivi. Võidutöö eripära oli see, et kott on veidi suurema mahutavusega ning sellel hakkavad lisaks Mengeli disainile olema lühemad sangad, kuna mehed soovivad poekotti kanda käes, mitte õlal.

«Olen killerkottide vastu ja kasutan ka ise võimalusel alati riidest kotti,» lausus konkursi võitja Lauri Mengel, avaldades heameelt, et riidest ostukottide kasutamine on muutunud järjest aktuaalsemaks ja seda propageeritakse rohkem kui kunagi varem. Ta lisas, et erinevad kauplusteketid võiksid rohkem üles näidata sotsiaalset vastutustundlikkust keskkonna säästmise osas.

„Minu jaoks on südamega kokkamine olnud alati tähtis ja sellest inspireerituna sündis ka kotil olev sõnum – Kirglik Kokk. Pole üllatus, et tänapäeval armastavad paljud mehed süüa teha ja selline oskus on ikka juba uhkuse asi,» rääkis Mengel. Tema arvates on lahedad disainid ja sõnumid hea võimalus luua riidekottidele lisaväärtust, mis kindlasti suurendab riidest poekottide kasutamist.

Lauri Mengel on 25-aastane Tartu pereisa, üliõpilane ning väikeettevõtte juht, mis tegeleb digitaaltrükiga. Disaini valdkonnaga on Lauri tegelenud varem hobikorras.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles