Tuntud elektroonikapoest ostetud nutikella väljavahetamine osutus keeruliseks

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võrdluseks tavaline kell ja nutikell.
Võrdluseks tavaline kell ja nutikell. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Suve hakul oli Eestis saadaolevaist nutikelladest Motorola toodetud Moto 360, mis õige kiiresti Klicki esindusest ühe tehnikahuvilise tarbija käel oma koha leidis.

Mure ei tekkinudki otseselt kellaga, vaid kella Eestipoolse müüja ning garantiikeskusega, vahendab Arvuti Maailm. «Nimelt nagu targad seadmed ikka aeg-ajalt teevad, otsustas minu küllaltki uus nutikell ühel oktoobri hommikul mulle vastu vaadata ja ekraanilt teatada, et «Unfortunately Android Wear has stopped,» selgitas tarbija.

Ta sõnas, et kui asi toimima ei hakanud, otsisin sahtlist välja toote ostuarve ning nutikell läks garantiisse. Klicki poolt igati viisakalt netis kättesaadav remonditöö staatuse logi ütleb mulle, et see toimus 2. novembril.

«Edasi liikus mu Moto 360 nädala pärast MTTC Eesti OÜ hoolduskeskusesse, kus ta viibis kolm päeva, kuni 12. novembril jõuti järelduseni, et «parandada pole võimalik» ja kliendilt tuleb küsida, kas ta asendust soovib,» sõnas tarbija.

Refereeritud artiklit saab lugeda Arvuti Maailmast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles