Eesti laste näod kaunistavad ligi miljonit tuntud šokolaadi pakendit

Kerli Kivistu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Šokolaadikampaania reklaamnäod Alina ja Martin.
Šokolaadikampaania reklaamnäod Alina ja Martin. Foto: Ferrero Eesti

Alates novembrist on Baltimaade poodides saadaval ligi miljon eksemplari Kinder šokolaadi limiteeritud kampaaniapakendeid, mida kaunistavad Eesti, Läti ja Leedu laste näod.

Kolm kuud said lapsevanemad Balti riikidest registreerida oma lapsed Kinder šokolaadi kampaanianäo konkursile, mille võitjate – üks tüdruk ja üks poiss – näod on kokku 900 000 maiusepakendil, igas Balti riigis 300 000 pakendit. Nüüd on uute ümbristega Kinder šokolaadid saadaval toidupoodides kuni jaanuari keskpaigani.

Uued Kinderi šokolaadi reklaamnäod Eestis on 6-aastane Alina ja 8-aastane Martin. Võitjad valiti välja 3500 kandideerija seast. Narva-Jõesuust pärit Alinat iseloomustatakse kui aktiivset, positiivset ning väga andekat last. Martin on pärit Rakverest ning lisaks jalgpallile tegeleb aktiivselt ka kõikvõimalike muude spordialadega.

Kampaania pälvis nii Baltimaades kui ka mujal Euroopa riikides suurt tähelepanu. Järgmine kampaanianägude konkurss algab 2016. aasta veebruaris ja kestab maikuuni.

Kõikidest Balti riikidest kokku võtsid konkursist osa 11 500 last. Brändi esindajad kuulutavad välja uue konkursi 2016. aastal ning detailsem kampaaniainfo avaldatakse veebruaris.

Seni kõige kuulsam Kinderi nägu Gunter Euringer on nüüdeks 52-aastane. Ta oli šokolaadi signatuurnägu üle kolmekümne aasta, alates aastast 1973.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles