Lugeja küsib: miks ei saa Elioni nutiTV-s vene filme vaadata?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Digitelevisioon.
Digitelevisioon. Foto: Aivar Aotäht / Sakala

«Mul on võetud Elioni digitelevisiooni pakett. Seal on erinevad teenused, muuhulgas lastenurk, kus on lastele multifilmid ja mängufilmid üles pandud. Ja nüüd ilmnes, et teatud vene filmid, mis on Elionil lastenurka üles pandud, on sellises formaadis, mis aeglase internetiga ei toimi. Kui ma ei taha paketti vahetada, mismoodi ma neid filme ikkagi näha saaks?» küsib lugeja, kel on olnud probleeme ka teiste nutiTV filmiriiulil olevate vene filmide vaatamisega.

Vastab Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Kui natuke tehnoloogilist tausta selgitada, siis Elioni nutiTV toimimiseks on tehnoloogilisest eripärast tulenevalt vajalik internetiühendus. Juhul kui klient ei soovi Elionilt internetipaketti tellida, kuid tahab sellegi poolest nutiTV teenust kasutada, on vajalik alusühenduse olemasolu – see on aluseks Elioni nutiTV ja telefoniteenuse tarbimiseks.

NutiTV teenuseid saab kasutada nii 5 Mbit/s ühenduse kui ka alusühenduse puhul. Samas võib vahel teenuse kvaliteeti mõjutada ka konkreetse liini või ühenduse kvaliteet. Elioni väikseima ehk 5/1 internetipaketi olemasolul (kus allalaadimiskiirus on 5 Mbit/s ja üleslaadimiskiirus 1 Mbit/s) on võimalik kasutada kõiki Elioni nutiTV teenuseid, sealhulgas vaadata soovitud filme ja multikaid.

Kõnealuse kliendi puhul selgus, et tal on jäänud üsna ammusest ajast selline internetiühendus nagu 1/1 ehk siis selline pakett, kus on allalaadimiskiirus 1Mbit/s ja üleslaadimine samamoodi. Osadel sellise internetimahuga pakettide puhul võib klientidel sellist asja esineda, et nad ei näe teatud sisu just lastenurgas.

Paljude klientide jaoks on see mure tehniliselt lahendatud – nad polegi seda tunnetanud, sisu nägemisega neil pole probleeme. Mõned kliendid – kellel veel on probleeme –, nende jaoks peaks selline tehniline lahendus laekuma hiljemalt suveks. Siis ei tohiks ka neil olla probleeme selle sisu nägemisega.

Igal juhul soovitame klientidel, kel on esinenud sarnaseid muresid, Elioni klienditeenindusega ühendust võtta, et murele lahendus leida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles