Tuntud moebrändi mannekeen ajas inimesed tagajalgadele

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõhn mannekeen ajas inimesed närvi.
Kõhn mannekeen ajas inimesed närvi. Foto: Kuvatõmmis Twitteri kontolt

Avaliku elu tegelane Karen Millen on langenud süüdistuste rahe alla, sest tema moebränd muutvat söömishäired glamuurseks.

Suhtlusvõrgustiku Twitter kasutajad kritiseerivad poe mannekeeni, mis on nii kõhn, et roided ja rangluud paistavad, kirjutab telegraph.co.uk.

Twitterit kasutav vaimse tervise eest seisja Laur Evans postitas foto uue hooaja kleidist ning küsis, miks Karen Millen on muutnud rangluud kleidi turundamise keskseks elemendiks. «Ohtlik!» lisas Evans, kelle sõnul tekitavad sellised mannekeenid inimestele ebareaalse nägemuse kehast.

Evansi säutsule vastasid ka teised Twitteri kasutajad. Nad heitsid Karen Millenile ette ülikõhna kehatüübi propageerimist ning noortele naistele vale sõnumit edastamist. Samuti pani inimesi imestama see, et mannekeenid olid tellitud tavapärastest kehamõõtudest erinevad.  

Brändi klienditeenindus võttis Evansiga ühendust, et arutada juhtumi üle privaatsemalt kui suhtlusvõrgustikus. Samas ei ole pood esitanud avalikku vabandust, mida Evans neilt nõudis.

Evans, kes algatas ülikoolis söömishäirete tugigrupi, ütles Telegraphile, et rangluude ja roiete näitamine ei ole vaid söömishäirete õigustamine, vaid kannab edasi sõnumit, et oma kehaga ei tohi rahul olla. Tema sõnul on tegu vastutustundetud kampaaniaga.

Karen Milleni veebilehel öeldakse, et riided on mõeldud enesekindlale ja kompromissitule tänapäeva naisele. Evansi sõnul tuleks kampaania lõpetada, sest muidu jääb neile väga vähe enesekindlaid naisi, kes võiksid nende riideid osta.

Karen Milleni kõneisik vastas, et brändi loob riideid kuni suurusele 16. Kõneisiku sõnul on pildil olnud mannekeen suuruses 10, mis on tootmise standard ning kampaania eesmärk ei ole kedagi solvata ega reklaamida negatiivset kuvandit kehast. Selle asemel keskendub kampaania stiilsetele rõivastele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles