Lugeja küsib: miks pidas Elioni nutiTV modem nii lühikese aja vastu?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elioni tehnik
Elioni tehnik Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

«Mul tekkis aasta pärast Elioni nutiTV kasutamist probleem modemiga. Ainuke, mis aeg-ajalt aitas, oli restardi tegemine. Kuna mul oli kodus ka teine modem, siis lõpuks vahetasin selle vastu välja ja pärast seda probleeme ei ole olnud. Mul on aga küsimus, et kas Elioni nutiTV modemid peavadki nii lühikest aega vastu pidama?» uurib lugeja.

Vastab AS Eesti Telekom meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Seadmete eluiga ei saa kahjuks üheselt hinnata, seda võivad mõjutada seadistused, riistvara, välised mõjutajad – niiskus, kuum/külm, põrutus, ülepinge, äike ja palju muud. Elioni poolt pakutavate modemite eluiga pole kindlasti mõõdetav ühe aastaga.

Kahjuks ei selgu, millist ruuterit klient kasutas ja milline seade ühendati liinile probleemide tekkimisel. Seadme taaskäivitamine ise ei ole üldjuhul lõplik lahendus ega kõrvalda juurpõhjust. See toob vaid ajutise lahenduse.

Samas ei ole seadmete restartimise vajadus ka ebatavaline, seda vajavad kõik elektroonilised seadmed. Nutiseadmed – telefonid, tahvelarvutid – kord nädalas, meie teenuse seadmed – ruuter,digiboks – vastavalt kasutusele kord 1–3 kuu jooksul. See puhastab seadmete mälu ja tagab parema töökindluse.

Samas ei saa täielikult välistada ka võimalust, et peale aastast kasutust ilmnesid ruuteril tootjapoolsed defektid ja seade ei käitunud enam ootuspäraselt. Nende probleemide lahendamiseks on seadmetel garantii, mille pikkuse lubamisel on arvestatud optimaalse ajaga, kuna seadmel võivad ilmneda tootmisest tingitud probleemid.

Igasuguste anomaaliate ja probleemide korral, mis mõjutavad ühenduse kvaliteeti, saavad meie kliendid tasuta abi, nõu või soovitusi küsida Elioni telefonilt 165, online-abist või meili teel. Üldine reegel on aga, et iga kliendi muret käsitleme juhtumipõhiselt ja personaalselt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles