Lugeja küsib: miks A. Le Coq taaratagastajate elu raskeks teeb?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Alexandri õlu.
Alexandri õlu. Foto: Marianne Loorents / SL Õhtuleht

«Miks A. Le Coq  sätib oma taara triipkoodi nii põhja lähedale, et taaraautomaatidel on kogu aeg raskusi nende väljalugemisega? Kas see on üks strateegia prügiga saastamiseks, et keegi ei viitsi oodata, millal taara ka automaadist läbi läheks? Näiteks on probleeme olnud pooleliitrise Alexandri õluga, kaheliitrise Diseliga ja veel ka Double Bock'iga,» küsib lugeja.

Vastab A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.

Protseduuriliselt on nii, et kõik uued tooted tuleb registreerida Pandipakendis ja taaraautomaatide haldaja Tomra juures, kes teostavad mõlemad kontrolli, kas ja kui hästi pakendid on taaraautomaatide poolt vastuvõetavad. Seega saavad kõik pakendid loa müügiks kui nad vastavad nõuetele. Üksikud juhtumid, kus automaat keeldub pakendit vastu võtmast on seotud kas musta pakendi (määrdunud või kahjustunud triipkood) või konkreetse automaadi iseärasusega.

Alexander 0,5l klaaspudelil olev triipkood on samal positsioonil kui kõikidel 0,5l klaaspudeliõlledel, seega ei ole selle toote erisust  teistest õlledest. 2l Disel ja Double Bock'l on triipkood on keset etiketiala.

Seega loodan siiralt, et probleemid tagastusega on juhuslikku laadi ja kliendil järgmisel korral neid ei esine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles