Punane pühapäev alandab fotopoe hindasid

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Punase pühapäeva puhul alandab Photopoint oma hindasid alates 20 protsendist.
Punase pühapäeva puhul alandab Photopoint oma hindasid alates 20 protsendist. Foto: Margus Ansu / Postimees

Kui reedel tähistati ülemaailmselt musta reedet, millega ka kasvav hulk Eesti jaemüügi- ja veebipoode kaasa on läinud, siis Photopoint eristub siin teistest punase pühapäevaga.

Erinevalt teistest kauplustest, kes reklaamivad end läbi kõige suurema allahindlusprotsendi, Photopoint seda teed minna ei plaani. Põhjuseks on see, et mõningatel tootegruppidel ei ole tegelikult hinnas ruumi, et sellist allahindlust teha. Lisaks oleks selline info ka ostja jaoks väär.

«Kui siis kauplusesse midagi ostma lähed, selgub pahatihti, et reklaamitud alega on ainult kõige koledamad ja suuremad kingad või toored kiivid,» põhjendab Lauri Veerde Photopointist, miks nad rõhutavad seda, et punasel pühapäeval on kõik nende teenused ja tooted vähemalt 20 protsenti soodsamad.

Nii võib tunduda, et reedel, 28. novembril Photopointi poolt klientidele välja saadetud info on mõnevõrra eksitav, kuna seal öeldakse, et veebipoe hinnad on punase pühapäeva puhul kriminaalselt madalad.

«Rohkem kui sajale tootele tulevad ka eriti head punase pühapäeva erihinnad, mida näeb juba pühapäeval,» selgitab Veerde ning lisab, et allahindluse ülempiiri on raske välja tuua, kuid see saab olema 90 protsenti või isegi enam. Photopointi veebipoe allahindlused ühtivad kaupluste omadega.

Ameeriklaste ostupüha musta reede puhul on teistest fotopoodidest oma hindasid langetanud ka Klick Eesti, mille müügisalongides on reedest kuni pühapäeva õhtuni 145 toodet soodushindadega.

Suurim allahindluse protsent on seal Ferrari Scuderia kõrvaklappidel, mille musta reede sooduskampaania ajal saab kätte 67 protsenti tavapärasest soodsamalt ehk 99 euro eest.

«Digipoe kõige odavam toode, mis on 29 protsenti allahinnatud, on vilele reageeriv võtmehoidja, mille eest peab klient kampaania ajal maksma 4,9 eurot,» ütleb Klicki ostuosakonna juht Taavi Raidma.

Suurima rahalise kokkuhoiu – 600 eurot – teeb see, kes tahab Klickist uut telerit osta. Just nii palju on alandatud Grunding UHD teleri hinda, mis on tavapäraselt 2599 eurot.

Samas on ka fotopoode, kes ameeriklaste eeskujul musta reede puhul eraldi allahindlusi ei tee – näiteks Fotoluksis on selle asemel igakuiselt soodsad kuupakkumised kuni 40-le tootele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles