Suurtootja süldis peitus hammas

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sült.
Sült. Foto: Elmo Riig / Sakala

Poesüldist seedimatu lisandi leidnud ostja läks maaülikooli uurima, mis tema toidus ikkagi peitus.

«Imestus oli suur, kui leidsin Maks ja Mooritsa sealihasüldist asja, mis seal ei peaks olema, nimelt hamba (premolaari),» kirjutas  tartlane Tarbija24le. «See ei kuulunud mulle, see oli kindel,» kinnitas kirjutaja. Mees  näitas hammast Eesti maaülikooli väikeloomakliinikus ning seal arvati, et tegu võib siiski olla põrsa premolaariga.

«Igatahes, süldiisu oli ja on praeguseni kadunud...» tõdes mees.  

Atria juhi Olle Hormi sõnul tehakse Maks ja Mooritsa sült  seapea lihast, millest liha eraldatakse keetmise teel. «Ilmselt on seapeast keetmisel hammas eraldunud ning meie järelkontrollist läbi lipsanud,» pakkus ta. Hormi sõnul liha doseeritakse käsitsi igasse süldikarpi eraldi ja doseerimise käigus kontrollitakse visuaalselt ka doseeritava materjali koostist.

«Seekord on kardetavalt tegemist meie töötaja hooletusega, mille eest väga vabandame,» ütles Horm.

Atria juhi sõnul esineb probleeme toodetega üldiselt harva, paar korda kuus. «Enamlevinud teemaks on meil toodete üle või alamaitsestus,» ütles Horm. Ta kinnitas, et igasse probleemi suhtutakse tõsiselt. Võimalusel palub ettevõte tagastada probleemse toote pakend ja ka ostukviitungi, mille järgi saab tuvastada millal, mis toorainest ja kelle poolt nimetatud toode on valmistatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles