Uued tooted: retrohõnguline sõstralimonaad ja märtsiõlu

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sõstralimonaad.
Sõstralimonaad. Foto: A. Le Coq

Joogitootja A. Le Coq tõi turule kolm uut toodet: nostalgilise karastusjoogi Punane Sõstar, mahla-piimakoktili sarja Aura Active Shake ning märtsiõlle. Geiša esitles uue kujundusega kommikarpe.

A. Le Coq hakkas tootma taas 60ndatel tuntud karastusjooki Punane Sõstar. Sõstralimonaadi mäletavad kindlasti paljud oma lapsepõlvest, mis 1969. aastal maksis vaid 16 kopikat, teatab ettevõte.

Uus karastusjook on saadaval nii poole- kui ka pooleteiseliitristes plastpudelites. A. Le Coqi nostalgiliste karastusjookide valikusse kuuluvad veel Traditsiooniline Limonaad, Kelluke ja Valge Klaar.

Active mahlajookide sarja täiendab tootja mahla-piimakokteiliga Aura Active Shake. Toode on inspiratsiooni saanud kodusest kokteilist, kus mahla ja piima omavahel segatakse. Piimane mahlajook on pakendatud valgesse 0,5-liitrisesse pudelisse.

Joogitootja toob müügile ka ajaloolise märtsiõlle A. Le Coq Imperial Märzen. Tegemist on uue liikmega Imperiali õllede sarjas, kuhu kuuluvad veel Imperial Gold ja pinnakääritusega valmistatud Imperial Ale. 

«Teadaolevalt pruuliti Tartus esimene märtsi-tüüpi õlu 150 aastat tagasi ning sellest ajast peale on seda tüüpi õlut eri aegadel siin ka toodetud,» ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Märtsiõlu on punakas, vase või merevaigu karva, seda iseloomustab kangem virre, veidi kõrgem alkoholisisaldus (5-6 protsenti) ning tugevam humalane maitse. 

Sõbrapäeval ilmusid riiulitele aga ka Fazeri toote Geiša uue kujundusega kommikarbid. Südamekujulised maiustused lisati ümarasse roosasse kuldsete kirjadega karpi. Kommidel endil on lootoseõie kuju ning need on sätitud siidipaberivahtu. Tänavuseks sõbrapäevaks loodud uues karbis on 12 kompvekki.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles