Konsum põhjendab suurt hinnavahet tehnilise probleemiga

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Toomas Huik

Tarbijakaitseameti oktoobrikuise hinnakontrolli käigus osutus suurimaks tarbija petmiseks Tallinna Sõpruse Konsumis 53 krooni ja 10 senti saalis näidatust kallim kassahind. Eesti Tarbijate Keskühistu (ETK), mille alla Konsum kuulub, põhjendas erinevust tehnilise probleemiga.


ETK kaubandusjuht Ulvi Lehtma selgitas, et tarbijakaitseamet käis nimetatud kaupluses hindu kontrollimas 7. oktoobril, kui poes algas Suure Saagi kampaania ja alles eelmisel päeval oli lõppenud teine kampaania.

Kontrollid tulid tema sõnul kauplusesse selle avamise hetkel hommikul kell 10.00. Hindade kontrollimise käigus selgus kolm hinnaerinevust, mis kõik olid tarbija kahjuks.

Kõige suurem hinnaerinevus, mainitud 53 krooni ja 10 senti, oli teeküünlakomplekti puhul, kus hind ei olnud keskusest üle tulnud, aga kauplus oli juba uue hinnasildi ette pannud, kuna algas kampaania.  Saalis oli hind 65 krooni 90 senti, kassas aga 119 krooni.



«See hind tehti kohe keskuse abiga korda, oli IT-probleem, kinnitas Lehtma.



Teiseks oli tualettpaberile jäänud eelmisel päeval lõppenud kampaaniast kampaaniahind, hinnavahe oli 7 krooni. Ning kolmandaks oli ühel laudlinal toimunud hinnamuutus ja uus hind oli kaupluses ette panemata, hinnavahe oli 2 krooni. Kõik hinnad parandati pärast erinevuste avastamist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles